פרטי התלונה

תלונות בזקנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקר וכזב בפירסום!!!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר צפיה בפירסומת של בזק על הצטרפות לרשת הביתית וגלישה במהירות גבוהה, החלטנו שאנו רוצים להצטרף למהירות גלישה 5 מגה. התקשרנו, התחייבנו כלפי בזק לשנתיים, קיבלנו מודם של רשתות, אך מה?? הפלא ופלא! הרגשנו שהאינטרנט לא "זז" התקשרנו לשרות לקקוחות שלהם, שלחו טכנאי שבדק את הקו ואמר שהכל בסדר, רק שלפעמים יש עומס.
לאחר שלא ראינו שינויהתקשרנו שוב לבזק לראות אם אנחנו מעודכנים על מהירות גלישה גבוהה ושם התברר כנכון.
כמה ימים אח"כ שהבנו שזה לא עסק, לשלם על מהירות 5 מגה ובפועל לקבל 1.5 גילינו ע"י טכנאים של בזק שהגיעו שאין לנו בכלל אפשרות לגלוש במהירות הזו!!!! יש בעיה, אנחנו רחוקים מהמרכזיה והמקסימום גלישה הוא 2.5.
אני לא גרה באיזו עיר שכוחת אל, אלא בעיר מפותחת מאוד שרוב אזוריה יכולים לגלוש באיזו מהירות שחשקה נפשם, ואילו השכונה שלנו יכולה להמשיך ולהישאר מאחור.
ואני לא מבינה מס' דברים:
1. הנציגה שחיברה אותנו לשירות לא ידעה על כך??
2. איך כל הטכנאים שהגיעו אמרו שהכל בסדר ורק כבדרך אגב גילינו שאין לנו בכלל את היכולת לגלוש כמו שצריך?
3. האם לא מדובר על סוג של אפליה??? שבה לא כולם יכולים להנו משירות (שעליו משלמים הרבה כסף) בגלל שאתם לא מזדרזים לסדר את התשתית???

זה פשוט חוצפה!, אני רוצה שתקחו את המודם שלכם בחזרה ותזכו אותי ותוציאו אותי מהתחייבות אליכם, מכיון שאתם לא עמדתם בהתחייבותכם כלפיי!!!!
ועוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי ויציאה מההתחייבות, יש עוד חברה בשוק שמספקת תשתית ולא יש את היכולת לתת לי מהירות הולמת! פתרון נדרש :

בזקנט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה