פרטי התלונה

תלונות בזקנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת ניתוק שלא בוצעה והמשיכו לחייב אותי ולאחר מכן לא היו מוכנים לזכות de נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏נובמבר ‏2004 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני התחברתי לבזק בינלאומי במבצע של 49 ש"ח ב 750 ללא התחיבות יחד עם חברת הכבלים, את הכבלים ניתקתי והתקשרתי לבזק בינלאומי ושם אמרו לי "אין בעיה המנוי ללא התחיבות ומנותק" לאחר מספר חודשים קיבלתי מכתב חוב של שלושה חודשים לפי 79 ש"ח 237 ש"ח ובמכתב כתוב שאין אמצעי תשלום ויש חוב של שלושה חודשים התקשרתי שוב הסברתי שבקישתי לבטל בשרות טוענים שלא רואים שום פניה כזו הסברתי להם שניתקתי את הכבלים באותו יום. הנציגת שרות אמרה לי שהגלישה היא גלישה ללא הגבלה ולא יכולה לראות עם גלשתי או לא כי אין לי חייגן ואני צריכה לשלם את החוב אם לא יעבור לטיפול משפטי עם הוצאות של בית משפט ביקשתי לדבר עם מנהל ולא ממש העבירו לי מנהל כל פעם העבירו אותי מנציג לנציג וממש איימו עלי שאם אני לא ישלם את החוב זה יעבור לבית משפט שלמתי את החוב בבנק הדואר ואני לעולם לעולם לא יחזור לגלוש בבזק בינלאומי ודרך אגב 3 מבני המשפחה שלי שגלשו בבזק בנילאומי ניתקתי והעברתי את כולם לחברה מתחרה
בזק בינלאומי השרות שלכם גרוע הנציגי שרות לא מקצועיים ולא מוכנים שנדבר עם הממונים עליהם
כל בקשת ניתוק לתעד ולבצע במערכת. במידה והלקוח לא ג פתרון נדרש :

בזקנט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה