פרטי התלונה

תלונות בזקנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיית התחברות לאינטרנט נושא התלונה:
‏יום שישי ‏30 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש האחרון הנני מתריע שוב ושוב על תקלות של התנתקות האינטרנט.
בחודש מאי 2008 הודעתי מספר פעמים על ניתוקים באינטרנט בביתי, לאחר מספר בדיקות שלכם התבקשתי על ידכם להחליף את המפצלים שלכם.

בתאריך 30.05.08 (יום שישי) החלו בשעות הבוקר בעיות של ניתוקים במודם האלחוטי שוחחתי עם מחלקת התקלות של בזק ולאחר כחצי שעה נמסר לי שיש תקלה ושלא ניתן לעשות כלום כרגע ורק ביום ראשון יגיע טכנאי. (הורידו לי את המהירות ל-1.5 מגה אך לא עזר כלום) בקשתי לדבר עם מנהל תורן כי זה לא נראה הגיוני שאני אהיה בלי אינטרנט בכל סוף השבוע. נמסר לי שאין כרגע מנהל והוא יחזור אליי תוך 24 שעות.

01.06.08 (יום ראשון 12:30) שוחחתי עם ליאור מצוות 5, על כוונתי להתנתק מהאינטרנט של החברה מכיוון שאני לא מוצא שום סיבה להישאר בחברה שלא נותנת שירות כראוי. מסר לי שהוא בודק את עניין הניתוקים ושטכנאי יגיע אליי לטפל בבעיה. בקשתי שוב לדבר עם מנהל ונמסר לי שמנהל יחזור אליי תוך 24 שעות.

02.06.08 (יום שני 09:00) שוחחתי עם טלי מקשרי לקוחות על כך שמנהל שבקתי לדבר איתו לפני יומיים טרם חזר אליי. טלי מקשרי לקוחות מסרה שהיא מעבירה פניה למנהל שיחזור אליי ושיגיע טכנאי לטפל בבעיה בבייתי כי לדעתם הבעיה היא בבית ולא של בזק.

03.06.08 (יום שלישי 11:30) שוחחתי עם אילנה ממוקד ירושלים והיא חיברה אותי לאוסמה ממוקד הטכני אשר ניסו לטפל בבעיה למרות אי הגעת טכנאי אליי הבית ואל כך שטרם שוחחתי עם מנהל בכיר שיטפל בבעיה החמורה שנוצרה. אך שוב ללא הצלחה. הטכנאי אוסמה ניסה לעזור אך ללא הואיל לא היה ניתן לבצע התחברות כלל ומסר שבבוקר יגיע טכנאי לביתי לטפל בבעיה. מסרתי גם לאילנה וגם לאוסמה שאני אדם שעובד דרך האינטרנט בשעות הערב והלילה ובכל שעות היום אני נמצא בדרכים.
ושלא נראה לי מקובל שאני כבר כמעט שבוע בלי אינטרנט ולאף אחד בבזק זה לא מעניין. מסרתי לה שאני עדיין מחכה לנציג מנהל שידבר איתי ושוב אותו תהליך, נמסר לי שמנהל יחזור אליי תוך 24 שעות.

04.06.08 (יום רביעי 11:30) טכנאי הגיע לביתי בדיוק לחצי שעה ומסר שהבעיה היא כלל לא פנימית אלא חיצונית ושלא ניתן לעשות כרגע כלום והוא ישלח מחר בבוקר מישהו לטפל בבעיה. לצערי כלל לא הייתי בבית אלה אימי שהיתה וכך הוסבר לה גם בשיחה שאני ניהלתי עם אימי באותה שעה באותם רגעים שהטכנאי היה בביתי.

05.06.08 (יום חמישי 19:20) שוחחתי עם נציג טכני על כך שלא הגיע שום טכנאי לטפל בבעיה ושעדיין יש תקלה של התחברות ונמסר לי שאין כרגע טכנאי שיגיע אליי הביתה ובימי שישי שבת לא עובדים בבזק ולכן רק ביום ראשון יגיע טכנאי ושאין מה לעשות. בקשתי לשוחח עם מנהל ושוב אותה תהליך נמסר לי שמנהל יחזור אליי תוך 24 שעות. הועברתי לנציגת שרות הלקוחות טכנאים לא זוכר שמה והיא מסרה לי שאין כרגע מה לעשות ושלא ניתן לשלוח טכנאי ושרק ביום ראשון יגיע טכנאי לבדוק את הבעיה, מסרתי לה שאני כבר למעלה משבוע ללא אינטרנט בבית ושלא מקובל אליי התייחסות כזאת מחברה גדולה כזאת. מסרה לי שהיא יכולה רק לזכות אותי ב- 50 ₪. אינני זקוק לשום פיצוי אני זקוק לאינטרנט נמסר לה. מסרה אין מה לעשות.

06-07.06.08 (יום שישי ושבת) אין עם מי לדבר בבזק ועדיין ממשיכים הניתוקים של ההתחברות.

08.06.08 (יום ראשון 07:50) התקשר אליי טכנאי חוץ ומסר לי שהוא מטפל בבעיה. בשעה 08:30 בבוקר הוא התקשר בשנית ומסר שהתקלה טופלה ושאני יכול לגלוש רגיל כמו בעבר. מסרתי לו תודה שאכן יש גלישה ישירה אך אני לא יודע כמה זמן זה יחזיק כמו שאר הניסיונות לשווא.
אכן כמו שתיארתי לעצמי בשעה 16:30 לערך שוב אותה התקלה ואין עם מי לדבר כולם בחופש.

עליי לציין שמיום 30.05.08 אשר בקשתי לשוחח עם מנהל ועד עצם היום הזה כאשר בכל פניה לחברה בקשתי לשוחח עם מנהל טרם קבלתי שיחת טלפון ממנהל כאשר הובטח לי שעד 24 שעות יחזור אליי מנהל ולא תוך 24 ימים.

לצערי, צברתי ניסיון רע ומר עם חברתכם בחודש האחרון, חוסר אמון בסיסי וחוסר יכולת לתקן תקלה כבר למעלה משבוע ימים.

לאור הדברים, אבקש לציין כי השירות של חברת בזק, הוא מהגרועים ביותר אותו קבלתי במהלך חיי.

תחושותיי הן שהחברה מעסיקה עובדים ללא כל ניסיון אשר גורמים ללקוח תחושת ייאוש, תסכול, טרטורים, בזבוז זמן אין-סופי ועוגמת הנפש שנגרמה לי ועדיין נגרמת לי בעקבות הניתוקים האין סופיים שעד היום טרם נמצא פתרון או טיפול יעיל.

הדרך הפשוטה ביותר לתאר את השירות בתיקון היא במילה אחת: ביזיון!

אני מבקש לקבל את התייחסותכם לנאמר לעייל וכיצד אתם מתכוונים לטפל בתקלה החמורה שעדיין מתקיימת.
כספי סוג הנזק :
טיפול בבעיה בדחיפות פתרון נדרש :

בזקנט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה