פרטי התלונה

תלונות בזקנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוחות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
לאחר בעיות סינכרון חוזרות ונשנות במודם של בזק, פניתי לספק האינטרנט שהמליץ על החלפת המודם. פניתי (טלפונית) לבזק, ונמסר לי שאוכל להחליף את המודם בבזקסטור בחינם ולקבל תמורתו מוצר הכולל מודם+נתב. (בנוסף למודם היה מחובר אצלי נתב שרכשתי מנטויז'ן). לא נאמר לי דבר (למרות ש ה ק פ ד ת י לשאול מס' פעמים כדי לודא) על מחוייבות אחרת כלשהי הקשורה להחלפה זו. לפני מס' שבועות פנתה אשתי לנציגות בזקסטור (ב"משביר" בנהריה) ושם נמסר לה ע"י הנציגה שאנו ח י י ב י ם (!)לשלם סכום חודשי קבוע עבור שרות. אשתי הפנתה את השיחה אלי (למקום עבודתי), ולאחר שהנציגה התעקשה מס' פעמים על עניין "חובה" זו (שעליה כאמור לא נמסר לי דבר בשיחה המקדימה) היא שנתה את דעתה והסבירה שאם אינני מעוניין בשרות אוכל לקבל את המכשיר ללא שרות. וידאתי ב א ו פ ן ב ר ו ר שלגבי התקנתו של המכשיר אקבל את העזרה הראשונית -אם אזדקק- כך שאוכל לעבוד איתו. הובטח לי מפורשות שאם יהיה צורך, תנתן עזרה בעת התקנתו!
כשהתקנתי את המכשיר, ע"פ ההוראות שבחוברת הנלוית, נתקלתי, בעת הרישום באתר הרלוונטי של בזק, בהודעת "אנא המתן" שנמשכה ש ע ו ת ללא שנוי.
בפניה לנציגי בזק, סובבו אותי בתשובות מתשובות שונות ולאחר דקות ארוכות נאמר לי בסופו של דבר, מפורשות, כי השרות להתקנה ובכלל ינתן לי רק עבור המודם הכלול במכשיר! כלומר רק על חצי מתפקודי המכשיר!! ניסיתי מס' פניות לנציגים אחרים, אך לאחר משחקי מילים כאלה ואחרים, השורה הסופית חזרה על עצמה.
לסיכום המצב עד כאן: לאחר בירור טלפוני בו הרביתי לשאול שאלות כדי למנוע הפתעות, פינתה אשתי זמן באופן מיוחד, ונסעה במיוחד, בתחבורה צבורית, לנציגות בזק סטור ושם נמסר לה מכשיר שמתפקד מול הרשת רק ברמת המחשב הראשי, וזאת משך כמה שבועות! במהלך שבועות אלה, ילדיי (הסטודנטים) שהגיעו לבית לא יכלו משך כל זמן שהותם, ועדיין אינם יכולים, להתקשר לרשת האינטרנט תוך שמוש בנתב, קשר שהוא כורח עבורם מול מוסדות הלמוד שלהם.
היתי מעוניין להבין:
1. מדוע לא נמסר לי דבר על צורך בתשלום כלשהו בעת השיחה המקדימה ?
2. מדוע הנציגה מסרה בתחילה לי ולאשתי שאנו "מחוייבים לשלם עבור שרות"
3. מדוע בזק אינם מאפשרים לי לעבוד בתפקוד מלא עם המכשיר שנמסר לי מהם, והם משתמשים בצורה ברורה (ברורה, על אף נסיונם לכבס מילים בהסבר העמום לגבי אי מתן האפשרות שלי לעבוד עם הנתב) בניצול אי-אפשור ההתקנה כדי לסחוט ממני בכח "דמי שרות" .
מעולם לא רכשתי מוצר שאיני יכול להשתמש בו. אם אי-פעם קם הצורך בעזרה מצד המוכר - קבלתי אותה!
כל צורת ההתייחסות של בזק בנושא זה מחפירה, מביישת ומכתימה את החברה שבד"כ, ה י ת ה ידועה דווקא מבחינתי (ואף החמאתי לה לא מעט בשיחות עם חבריי) כנותנת שרות טוב.

בזקנט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה