פרטי התלונה

תלונות בזקנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לא הולם של נציג שירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום. היום התעניינתי לגבי התחברות לרשת אינטרנט NGN של בזק, דרך אתר כמה זה.
ענה לי נציג בשם דויד. נציג חוצפן שעוד בתחילת השיחה, שביקשתי לבדוק אם יש תשתית ברחוב שלי, ענה לי: אתה יכול להתקשר עוד רבע שעה?" אמרתי לו שלא כי אני באמצע העבודה והתקשרתי רק לברר מספר פרטים. בסוף השיחה ביקשתי שישלח לי את הנספח של המצבע למייל, הסביר לי שהוא לא יכול כי הוא עושה משהו ושאני אתקשר שוב עוד רבע שעה. הסברתי שוב שאני בעבודה ואין לי זמן אחר. כששאלתי לשמו ענה דויד. שאלתי מאיזה מוקד, ענה: דויד ממוקד בזק. אמרתי לו שבטח יש עוד כמה שקוראים להם דויד והם במוקדים, אמר לי שיהיה לך יום טוב וחג שמח אדוני. האם ככה חברה שרוצה לגייס מנויים מתהגת? כנראה שבזק סובלת מעודף לקוחות, או מנציגים לא איכותים, כי גם אם חשבתי לעבור מהוט, כל החשק ירד לי..
עלבון סוג הנזק :
אין פתרון פתרון נדרש :

בזקנט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה