פרטי התלונה

תלונות בזקנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות מבזק נושא התלונה:
ברר ראובן שם/כינוי:
‏שבת ‏01 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז עזריאלי 2 כתובת:
מנחם בגין 132 ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנקוב מעלה ביקשתי לנתק את שירותי מהספק בזק .
בבקשתי ציינתי כי אני מעוניין לנתק אל כל שירותי ( טלפון ואינטרנט ) מכיוון שהצטרפתי לשרות הוט הכולל את 2 המרכיבים הללו.
לאחר מספר פניות בטלפון כולל התקשרות בפקס , ולאחר ששלחתי את הטפסים המבוקשים למספרי פקס שונים, עדיין לא הועילה בו=טובה חברת בזק לנתק אותי מהשרות ולהפסיק לחייב את חשבוני ע"י הוראת קבע.
פניתי בנושא שוב לבזק בשיחתי האחרונה מהיום ( לאחר שקיבלתי חשבון נוסף בנדון ), נאמר לי כי הפקסים שנשלחו לא הגיעו ברורים, לכן לא נותק חשבוני והם ממשיכים לחייב את חשבוני באמצעות הוראת קבע.
בנוסף גם אויימתי כי אם אסיר את הוראת הקבע חד צדדית אני עלול להינזק משפטית ע"י הוצאה לפועל.
במערכת מודים כי פניתי בנושא מספר פעמים וכן כי גם נשלחו פקסים מטעמי אך כיוון והם לא היו ברורים לא נעשה דבר בנידון.
עלי לציין כי כל העת שאני מנסה להתנתק לא הייתה שיחה אחת מטעם חברת בזק ונציגיה בנושא, אך הוראות הקבע נפדת כל העת.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
התנתקות מהשירות + זיכוי בגין חודשי החיוב בהם לא נעשה שימוש בשירות. פתרון נדרש :

בזקנט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה