פרטי התלונה

תלונות בזקנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
מנחם בגין 132 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
1) לקראת סוף חודש יולי 2010 ביקשתי להצטרף לשירות האינטרנט, תשתית, של בזק
2) הוסבר לי שבמחיר המוסכם מגיע לי חיבור של 10 M אבל באזור בו ממוקם משרדי התשתית מאפשרת חיבור של 5 M בלבד וכאשר ישדרגו את התשתית יחברו אותי.
3) לפני כעשרה ימים, בשעה מאוד לא קונבנציונלית, 20:30 בערך, התקשרו אלי מהחברה ע"מ להציע לי הצטרפות לשירות ADSL, השבתי שאינני פנוי וביקשתי שיצרו קשר עמי בהזדמנות אחרת.
4) כעבור יומיים התקשר מנדהו והודיע לי: "...מגיע לך חיבור ADSL ..." ללא כל פירוט או הסבר על עלויות נוספות.
5) בהתחשב במה שהובטח לי בזמן החיבור, בחודש יוני, השבתי תודה ובזה הסתיימה השיחה.
6) אתמול הגיע לידי מכתבם החצוף, המודיע לי על העלאה של מעל 267%... במחיר השירות
7) אם לא די בכך, הם גם נוטלים לעצמם הזכות לגבות "... דמי ביטול בסכום שלא יעלה על 100 ₪ או.....וכן את התמורה היחסית..."
8) נוסף על כל זה הם נוטלים לעצמם הרשות להציף אותי בדואר זבל.
וגם עוגמת נפש סוג הנזק :
1000 ש"ח פיצוי פתרון נדרש :

בזקנט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה