פרטי התלונה

תלונות בזקנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב12.2010 הודעתי לחברת בזק שהעברתי את הטלפון והאינטרנט שלי לחברת הוט ובקשתי להתנתק מבזק. פקידת בזק הציעה לי להקפיא את שרות האינטרנט למשך חודש ימים למקרה שלא אהיה שבעת רצון מהחברה החדשה.
ביום 31.1.2011 הודעתי לבזק לנתק אותי סופית. דברתי עם פקידה בשם אירנה ושלוש פעמים שאלתי אותה, אם אני מנותקת ולא אחוייב יותר. אירנה הרגיעה אותי שהכל בסדר ויותר לא אשמע מהם.
היום, כמעט חודשיים אחרי. קבלתי חשבון עבור שירותי אינטרנט מבזק. אחרי שיחה של 45 דקות!!!!! עם בזק, נמסר לי שלא רשום אצלם כלום ולפיכך אני חייבת לשלם. לדעתי, זו שיטה כדי לסחוט כסף נוסף מאנשים תמימים.
היות והודעתי בזמן, הודעתי היום לפקידה שלא אשלם כלום ואם אירנה שקבלה ממני את הבקשה לפני כחודשיים היא פקידה גרועה אין סיבה בעולם שאני זו
שאשא בתוצאות!!!!!!!
לטענת הפקידה שהיום דברה אתי, אין בידיה כל אסמכתא. וכי כיצד תהיה אסמכתא
אם בזק לא שולח הודעה בכתב שהניתוק התקבל!?

בזקנט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה