פרטי התלונה

תלונות בזקנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית יתר ויחס בלתי הולם מצד נציגי שירות של בזק כלפיי נושא התלונה:
כנפו שלומי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש 12/2010 התחברתי לבזק לרשת האלחוטית בשיתוף עם ספק 012 בחבילה הקרויה 'בנדל',בסיכום עם נציג הייתי אמור לקבל מידי חודש 24.90 חיוב כנגד זיכוי על המודם האלחוטי שקיבלתי מבזק.
מידי חודש מיד לאחר מכן מצאתי את עצמי בכל 15 לחודש מתקשר לברר מדוע אני לא מקבל זיכוי על המודם כפי שסוכם והוסבר בעת ההתחברות?!
נאמר לי צודק עשינו טעות נזכה אותך בחודש הבא וכך זה היה מידי חודש.
אך בחודש אפריל משום מה לא זוכיתי וחוייבתי ב15/5/2011 בעבור חודש מרץ בסך 91.08 ש"ח.
לאחר שיחה ממושכת שלי ב 19/5 עם נציגה שעונה על הגדרת אחראית משמרת ממוקד 199 התברר לי כי אני צריך לשלם עוד סכום כסף בסך 66.17 עבור חודש מרץ שלהזכירכם חוייבתי חיוב כפול.
אחראית המשמרת דיברה אליי בזלזול ואחד ממשפטיה אשר פגע בי מאוד היה:
"כל דבר לא הולך איתך אתה"

האם כך צריך לדבר ללקוח?!?!

אני פונה ומבקש שכספי שנגבה ממני שלא כדין יוחזר לי באמצעי התשלום המעודכן בחברת בזק
כמו כן אני דורש התנצלות מלאה מבזק.

בנוסף בעת ההתחברות לבזק התעניינתי בנושא הקפאת האינטרנט (בשל מעבר דירה)
יש לציין כי החל מחודש דצמבר ועד היום קיבלתי מידע מוטעה
בעת ההתחברות נאמר לי שאוכל להקפיא את שרותי האינטרנט למשך 3 חודשים ללא כל עלות
ובשיחה אחרת נאמר לי שוב אותו דבר
ובשיחה מיום 19/5 התברר לי שיהא עליי לשלם עלות הקוו בסך 25 ש"ח
למה לא יכלו לומר לי את זה מלכתחילה ?!
הייתי שוקל אם להתחבר או לא...

אני מצפה לתשובה וטיפול הולם

תודה,
שלומי


בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת כספים ,התנצלות בהתאם ונדרש יישור קוו בין עובדי החברה! פתרון נדרש :

בזקנט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה