פרטי התלונה

תלונות בזקנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות טכני טלפוני נושא התלונה:
‏יום שישי ‏27 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
התלוננתי מספר פעמים על ניתוקים במהלך גלישה במהלך חודש ינואר מספר פעמים. בפעם הראשונה קיבלתי הדרכה לבדיקה טלפונית שהביאה את הטכנאי לאחת משלוש המסקנות:קבל רשת פגום,כרטיס רשת פגום או לחילופין מודם פגום.
בכל הפעמים התבקשתי לומר את דגם המודם,לאחר שיחה זו קיבלתי את ייעוצו של הטכנאי וקניתי קבל חדש שלא פתר את הבעיה לאחר שיחה נוספת בדקתי עם טכנאי אחר את כרטיס הרשת שהוכיח שהוא תקין שהסברתי לטכנאי שהתקשרתי כבר מספר פעמים ובדקו איתי את כל האשפרויות האחרות חוץ מלבדוק את המודם שכן זה כרוך בשליחת טכנאי, הוא ניסה לחפש סיבות שונות ומשונות שאינן קשורות לבעיה הספיציפית שהזכרתי בפניו. הוא תיזז אותי בכל חלקי הבית על מנת שאני אבדוק את כל נקודות הכבלים והטלפון בבית.(הרגשתי שאני עובדת אצל הטכנאי ולא להיפך),ולבסוף
שהבהרתי חד משמעית שאני מעוניינת שישלחו לי טכנאי , נשלח אלי טכנאי מאוד אדיב שניגש ישר בצורה מקצועית למודם והבהיר לי שהמודם הזה מזמן כבר ידוע כלא איכותי ושיש כבר מודם אחר שהחליף אותו. השאלה שלי לבזק אני משלמת לכם מספיק כסף על מנת לקבל את השירות בשביל מה במשך חודש מפטפטים איתי טכנאים כשהם מודעים לדגם המודם שציינתי בפניהם שידוע כבעייתי??? כשהתלוננתי בפני הטכנאי הטלפוני על מספר הרב של השיחות שעשיתי הוא טען הם לא עולות לך כסף! שזו חוצפה בפני עצמה הזמן שלי שווה הרבה יותר מעלות שיחות הטלפון שהתבררו כמיותרות מלכתחילה.
אבקש הסבר מדוע היתה סחבת בטיפול הבעיה כשידוע שהמוד פתרון נדרש :

בזקנט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה