פרטי התלונה

תלונות בזקנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת חוזה תקשורת ביוזמת בזק ללא הודעה מוקדמת ללקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

בדצמבר 2010 הצטרפתי לשירותי האינטרנט המהיר של בזק במהירות 5 מגה במחיר של 90 ש"ח לחודש (תשתית בלבד). במהלך התקופה שמתי לב שלא קבלתי מהירות של 5 מגה (לאחר בדיקות שעשיתי באתר speedtest.net). פניתי לחברת בזק, לספק האינטרנט (014-בזק בינלאומי) ואפילו לספק הטלפון הביתי שלי מספר פעמים בכדי לבדוק את הסיבה שלשמה אני לא מקבל מהירות של 5 מגה בגלישה.
שעות של טלפונים, העברות מנציג לנציג, זמן יקר שבזבזתי והרבה מאד תסכול ואכזבה כל פעם מחדש.
לפני חודש בערך (ספטמבר 2011) התקשר טכנאי, ביוזמתו וללא כל קשר לתלונות הרבות שלי, וטען כי אני רחוק מהמרכזיה וחברת בזק לא יכלה מלכתחילה לחבר אותי לאינטרנט המהיר ולכן הוא מנתק אותי מהאינטרנט המהיר ומחבר אותי ל-2.5 מגה , באמצע תקופת החוזה שלי וללא כל הודעה מוקדמת.
לאחר מכן פניתי למס' רב של נציגי השרות בחברה, חלקן: דינה מלכה מצוות 1 בשימור לקוחות, ורתם אחוותי מנהלת במוקד שירות לקוחות). הנציגות לא טרחו להתנצל בשם החברה אותה הן מייצגות ולאחר שעות של טלפונים ובירורים הם החליטו לגבות ממני מחיר מחירון של אינטרנט במהירות 2.5 מגה למשך כל התקופה ולזכות אותי על ההפרש.
לעומת זאת, מלכתחילה שילמתי גם לספק האינטרנט שלי 5 מגה, והנציגים בחברת הספק לא הסכימו להחזיר לי את ההפרש כיוון שטענו, ובצדק, שהתקלה לא הייתה אצלם.
בזק לא מסכימה לקחת אחריות על המעשה ולפצות אותי על ההפרש של הספק – למרות שהיא זאת שהטעתה אותי מהתחלה.
בנוסף, בזק דורשת תשלום קנס כספי מהלקוח במידה והחוזה מופר אך לא מסכימה לשלם משהו במידה והם מפרים את החוזה. אני חושב שהדבר חד צדדי ולא הוגן בעליל.
א. חברת בזק הפרה את ההסכם בינינו בתוך תקופת ההתחייבות.
ב. חברת בזק ידעה מהו המרחק שלי מהמרכזיה ובכל זאת חתמה איתי על חוזה של אינטרנט מהיר.
ג. חברת בזק לא מוכנה לקחת אחריות על הטעות שביצעה ולא מוכנה לשלם ללקוח את ההפרש של האינטרנט גם מצד הספק.
ד. חברת בזק לא מוכנה לפצות את הלקוח על כל החודשים בהם נגרם לי תסכול רב וייאוש בלתי פוסק כיוון שלא קבלתי את המוצר עליו שלמתי, ולמרות כל התלונות והשעות הרבות שבזבזתי מזמני היקר – הם לא טרחו להודיע לי על עניין המרחק מהמרכזיה.
ה. יש בידי הזכות לתבוע את חברת בזק על ההונאה, הזמן היקר שנגזל ממני במהלך כל התקופה הזאת, על הייאוש והתסכול שנגרמו לי .
ו. אני מפציר בזאת מחברת בזק לשלם לי את ההפרש הכספי בגין חיוב הספק על 5 מגה אותו שלמתי כל השנה למרות שלא קבלתי את המהירות הזאת, באשמת החברה ובידיעתה. בנוסף, אני דורש פיצוי בסך 1000 ש"ח על הפסקת החוזה בינינו ללא הודעה מוקדמת, על כל הזמן היקר שנגזל ממני בשיחות בלתי פוסקות בגין המקרה הזה, על הכעס, התסכול והייאוש.
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

בזקנט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה