פרטי התלונה

תלונות בזקנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה לחוב על שירותי אינטרנט שלא היו נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ 2011 יצרתי קשר עם בזק כדי לבטל את האינטרנט,נמסר לי שישנה הקפאה אבל אני ביקשתי במפורש ביטול ולא הקפאה.נמסר לי ע"י הנציגה שאין לי התחייבות כלפיהם לכן זה נעשה אוטומטית-אמרה לי שזה מבוטל.מאותו יום לא קיבלתי שום מכתב ולא דרישה לחוב,בתאריך ספטמבר 2011 יצרתי קשר עם בזק במטרה לשאולעל חבילות ומבצעים במטרה לחדש את האינטרנט ונמסר לי שיש לי חוב מחודש אפריל-ושהענין הועבר לטיפול של עורך דין.מובן שהייתי בהלם משום שגם אם היתה אי הבנה והאינטרנט התחדש באופן אוטומטי בלי ידיעתי,לא קיבלתי שום מכתב או שיחת טלפון לדרישה לחוב,וכמובן שלא מכתב התראה מעורך דין.מבזק נמסר לי שהחוב הינו 120 ש"ח ושאדבר עם העורך דין ונציגה נתנה לי את המספר,כשדיברתי עם העורך דין נמסר לי שהחוב הינו 400 ש"ח שאני אשלם במיד.כמו כן נמסר לי שנשלחו 6 מכתבי התראה הביתה ואני לא קיבלתי שום מכתב. עוול כזה בחיים לא ראיתי,לדרוש חוב על אינטרנט שלא היה לי בבית,ועוד בטיפול של עורך דין ללא ידיעתי,אני מבקשת לסדר את העניין הזה.
כספי סוג הנזק :
להסדיר עניין מול בזק-לבטל חוב שאינו שלי פתרון נדרש :

בזקנט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה