פרטי התלונה

תלונות בזקנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהסכם ובהבטחה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש ספטמבר סגרתי על תשתית בזק במהירות 5M הובהר שעדיין לא קיימת תשתית NGN ולכן זה הגבול. כעבור שבועיים קיבלתי טלפון מנציג החברה ולשמחתי הבהיר כי בליל אותו יום יהיו שיבושים ולמחרת כבר אהיה מחובר לרשת ה- NGN ב- 10M ללא תוספת עלות. ביררתי עמו את העניין והוא חזר על זה בשנית. "רק הודע לספק שלך." ביום למחרת יצרתי קשר עם הספק בזק בינלאומי ושידרגתי למהירות 10M ולאחר שסגרתי עימם התקשרתי שוב וביררתי עם בזק. שוב חזרו על ההתחייבות כי לא תהיה תוספת מחיר.
כעבור כחודש קיבלתי את החשבון והתברר כי חייבו אותי על עלות כפולה מזו שסגרתי. כמובן שמייד התקשרתי לנציג וביקשתי לדבר עם קשרי לקוחות. נציגה בשם אור אמרה כי כמובן חלה טעות והם יעדכנו את השירות בכ- 20 שקלים יותר ממה שסגרתי עימם טרם שידרגו את המהירות. כשטענתי בפניה כי הובטח לי כי לא תהיה עלות נוספת היא טענה כי אין מחיר כזה ואינה יכולה לתת לי מחיר כזה. הנציג עימו דיברתי לטענתה עשה טעות. אני אמרתי לה כי אם השדרוג היה כרוך ב1 שקל יותר לא הייתי משדרג, הם התחייבו ועליהם לעמוד במילתם.
גם היא וגם נציגה נוספת חסמו אותי מלקבל הסבר מקשרי הלקוחות. לטענתי זהו הבסיס לחוסר האמון שלנו בחברה עמו בזק. אין דבר כזה שליפה - עימדו בהתחייבויותיכם. הנציגה אור נתנה לי שתי אפשרויות לשלם את זה או לחזור למהירות נמוכה יותר ושוב ללא יכולת לדבר עם קשרי לקוחות. ואני הייתי סמוך ובטוח שמשהו השתנה בבזק והם באים לקראת הלקוחות הותיקים שלהם ומשפרים להם את חווית הגלישה. בכל האתרים ובפרסומים שראיתי השדרוג היום הוא ללא תוספת עלות.
עימדו בהתחייבות שלכם - לא נציג אחד התחייב בפניי כי לא תהיה תוספת עלות פתרון נדרש :

בזקנט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה