פרטי התלונה

תלונות בזקנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת טכנאי להתקנת מודם נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏08 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נקבע על פי בזק הגעת טכנאי להתקנה בתאריך 8.7.2012 בין השעות 16-18, יצאתי מוקדם יותר מהעבודה והמתנתי לטכנאי, בשעה 18:30 התקשרתי לבזק הודיעה לי הנציגה שהטכנאי לא עונה לאחר פעמיים שניסתה ליצור איתו קשר אך במערכת שלהם רשום שאני "בטיפול", לאחר המתנה ארוכה עד השעה 20 בערב ניסיתי להתקשר שוב לוודא מה קורה עם הטכנאי ואולי קרה לו משהו בדרך, שרות הלקוחות של בזק כבר היה סגור וללא מענה. המתנה זאת גרמה לי להפסד שכר בגלל יציאתי מוקדם מהעבודה והייתי צריך להעביר את המשך היום שלי בשבעה בגלל פטירת סבי, אך בגלל המתנתי לתכנאי שאפילו לא הואיל בטובו להתקשר ולהודיע כל תוכניותי התבטלו!

על פי חוק הטכנאי אני דורש פיצוי הולם על האוגמת הנפש ובזבוז הזמן שניגרם לי
פיצוי כספי על פי חוק הטכנאי פתרון נדרש :

בזקנט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה