|
|
|
|
|
|
ניתוק האינטרנט כתוצאה מעבודות באזור |
נושא התלונה: |
יום רביעי 15 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 15.8.12 נותק האינטרנט בביתנו , תשובה שניתנה לי היא עבודות לשדרוג הקו באזור לשפור מהירות .
באותו ערב התקשרנו הסבירו שיש בעיה בכרטיס שלי ואחד הפורטים בכרטיס שלי בארון בזק לא עובד יתוקן מחר יום ה' עד השעה 11.30 ישלח SMS לנייד שלי שתוקן .
ביום ה' בערב דיברתי מול כ- 6 נציגים שונים כ- 120 דקות , שאני מבקש שינתקו לי את האינטרנט + קו טלפון היות ואני לא מוכן לתת שירות כזה .
שימור לקוחות באחת השיחות האחרונות איים עלי שלא יבואו לסדר את הקו בשישי ואני אמרתי להם שלא יאימו שיעשו מה שהם רוצים .
ביום שישי וגם היום יום א' לא מנתקים את הקו לא הטלפון ולא האינטרנט עדיין מתקשרים אלי מנהלים וכודומה שרוצים לשמר אותי ועדיין התקלה לא סודרה .
כל נציג מספר סיפור אחר , כל אחד מוסר שעה שונה לטיפול הבעיה .
בבדיקה מול אתר בזק ביום ה' בערב רשום שהתקלה טטופל ב- 15/08 עד 11 בלילה .
|
כספי , בזבוז זמן |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בזקנט שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|