פרטי התלונה

תלונות בזקנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק האינטרנט כתוצאה מעבודות באזור נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15.8.12 נותק האינטרנט בביתנו , תשובה שניתנה לי היא עבודות לשדרוג הקו באזור לשפור מהירות .
באותו ערב התקשרנו הסבירו שיש בעיה בכרטיס שלי ואחד הפורטים בכרטיס שלי בארון בזק לא עובד יתוקן מחר יום ה' עד השעה 11.30 ישלח SMS לנייד שלי שתוקן .
ביום ה' בערב דיברתי מול כ- 6 נציגים שונים כ- 120 דקות , שאני מבקש שינתקו לי את האינטרנט + קו טלפון היות ואני לא מוכן לתת שירות כזה .
שימור לקוחות באחת השיחות האחרונות איים עלי שלא יבואו לסדר את הקו בשישי ואני אמרתי להם שלא יאימו שיעשו מה שהם רוצים .
ביום שישי וגם היום יום א' לא מנתקים את הקו לא הטלפון ולא האינטרנט עדיין מתקשרים אלי מנהלים וכודומה שרוצים לשמר אותי ועדיין התקלה לא סודרה .
כל נציג מספר סיפור אחר , כל אחד מוסר שעה שונה לטיפול הבעיה .
בבדיקה מול אתר בזק ביום ה' בערב רשום שהתקלה טטופל ב- 15/08 עד 11 בלילה .
כספי , בזבוז זמן סוג הנזק :

בזקנט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה