פרטי התלונה

תלונות בזקנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלומים ללא רשות. נושא התלונה:
אוחיון גד שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏15 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ השנה ביקשתי להתחבר ל-014 בזק בינלאומי כספק אינטרנט. נציג המכירות שביצע את המכירה הציע לי חבילה במהירות 100MB במחיר של 20 ש”ח בחודש. לשאלתי למה הוא מציע לי חבילה כזו, כשאין להם אפשרות לספק את מה שהוא מבטיח בנהריה, בגלל שהתשתית שיש להם באזור לא תומכת במהירויות האלה, לא הייתה לו תשובה.
התחברתי כמנוי ל-014 במהירות 12MB, והתנתקתי מהם תוך שבוע, באמצעות שליחת הודעה דרך אתר www.NeTek.co.il, ב-15-03-2012.
לפני כחודש קיבלתי מכתב תודה מ-014 על כך שהצטרפתי כמנוי לחבילת שיחות לחו"ל בתשלום חודשי של 17.90 ש”ח בחודש. לא זכרתי שביקשתי כזה דבר מאף חברת תקשורת, וכשפניתי אליהם התברר לי שהמנוי הזה נפתח על מספר טלפון שהיה ברשותי עד לפני 5 שנים בערך, והוקם ללא ידיעתי. פעולה זו היא עבירה פלילית לכל דבר.
בשיחה הזו הבנתי שאני עדיין משלם מאז מרץ ועד היום על מנוי האינטרנט שנפתח עבורי במרץ, למרות בקשת הניתוק שלי, והתשלום הוא 29.90 ש”ח לחודש ולא 20 ש”ח כפי שהבטיח לי נציג המכירות.
מאז אני מנסה לקבל זיכוי מ-014 ובכל אחת מהפניות שלי לנציגי השירות אני מקבל הבטחות ש"הזיכוי בדרך". אתמול ביקש ממני הנציג לשלוח אליהם שוב פעם את הפנייה מאתר www.NeTek.co.il , למרות שהיא מתועדת במערכות הפנימיות שלהם.
הם מנסים לייאש את הלקוח ובכך להשאיר את הכסף אצלם.
טרטור ועגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מיידי פתרון נדרש :

בזקנט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה