פרטי התלונה

תלונות בזקנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות הולם נושא התלונה:
עג׳מיה וג׳די עג׳מיה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של בזק מז כשנתיים בתקופה האחרונה נהיה לי חוב של כשש מאות שקל ובעקבות כך ניתקו לי את הקו ובצדק. לפני כחודש החלטתי לשלם את החוב ולהתחבר ואכן שילמתי את חובי לעורך דין בכרטיס אשראי והבטיחו לי להתחבר בחזרה . לאחר שיחות שונות ונשנות עם נציגי החברה סגרתי עם נציג בשם דור על חבילה משולב תשתית וטלפון ואינטרנט לפני כשלוש שבועות. ומאז התחיל מסע ההבטחות והדחיות מהיום למחר פעם עונים ועשרים לא עונים הדבר נמשך כבר כשלוש שבועות . זה לא השירות המצופה מחברה מכובדת (כבר לא בעיניי) כמו בזק מבקש את התערבותכם בהקדם
טיפול מיידי בחיבורי שהובטח לפני שלוש שבועות פתרון נדרש :

בזקנט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה