פרטי התלונה

תלונות בזקנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך מנוי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏18 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
שמי שרית לפני קצת יותר משנה התחברתי לתשתית שלכם. לפני כיומיים גיליתי כי חשבון המנוי של קפץ פי 2, לאחר שהתקשרתי למוקד השירות ענתה לי מישהי שאמרה שכן, נגמר לי המנוי וזה המחיר כעט. שאלתי אותה למה לא הודיעו לי על כך והיא אמרה לי כי שלחו לי מייל ,רק חבל שהמייל אותו הם טוענים ששלחו לא הגיע אלי. שאלתי אותה על המשך המנוי והיא אמרה לי סכום הזוי רק על התשתית המינמלית 70 ש"ח, אמרתי לה כי ברצוני להתנתק , אז ללא כל היסוס היא ענתה כי אין בעיה מתי שתרצי ננתק אותך, "עכשיו את רוצה?" ממש שימור הלקוחות , פשוט בושה !!!!יצרתי שוב קשר במייל החברה על הזילזול של החברה בלקוחות וחזר אלי נציג בשם אוראל שפשוט אמר לי כי זה מה יש , ועוד בשיא חוצפתו אומר לי כי לקוחות חדשים משלמים פחות ומכיוון שאני לא חדשה זה המחיר. זאת חוצפה שאין לתאר בייחוד מכיוון שאחותי הגיעה לחברתכם דרכי וכיום משלמת מחיר על בנדל כמו המחיר שהציעו לי על תשתית בלבד. אני מאוכזבת מהשירות המבזה שלכם, מהזילזול שלכם ומכך שאין לחברתכם שום ערך של שימור לקוחות.
עלבון סוג הנזק :

בזקנט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה