פרטי התלונה

תלונות מכבי

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מכבישעות פתיחה מכבי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי, זלזול בלקוח וסכנה לבריאות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏19 ‏מרץ ‏2014 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת כתובת:
שחמון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הבן שלי בן ה12.5 הופנה ע"י רופאת ילדים לרופא ריאות עקב חשש לאסתמה במאמץ. להזמין תור אליו הייתה מסימה כמעט בלתי אפשרית, המזכירה במרפאת שחמון הרבה זמו (כחודש) לא "ישבה" על הקלסר של הרופא הנ"ל. לאחר שיחות רבות ולא כ"כ נעימות כאשר כל הזמן נשאלתי "האם זה מקרה דחוף?" הצלחתי להזמין תור לרופא ד"ר אליצור ארנון. הרופא הפנה אותו לבדיקת ריאות במאמץ. לאחר בדיקה שעשינו בחודש שעבר היינו צריכים שוב לבקר אצל רופא ריאות ד"ר אליצור ארנון. לקח יותר מחודש לקבל תור אצלו, מזכירה התקשרה אליי וקבענו תור ל-19.03.14 לשעה 14:00. היא לא הזכירה פרט חשוב מאוד, שהפעם ד"ר אליצור ארנון מקבל מטופליו במרפאה מרכזית של מכבי ולא במרפאת שחמון, כמו שהיה בפעם שעברה. הגענו למרפאת שחמון בשעה 13:50. המזכיר כמובן לא הייתה, כי שעות הפעילות של המשרדים במכבי היינן בין השעות 08:00-13:00 ו16:00-19:00. למזלנו הייתה במרפאה דייטנית שעזרה לנו והסבירה שהרופא מקבל במרפאה מרכזית. לקחנו מונית ונסענו לשם. השעה הייתה 14:01 כשהיינו כבר לייד הדלת של חדר 308 בו היה אמור להיות ד"ר אליצור ארנון. אך אף אחד כבר לא היה בחדר ולקוח שחיכה לרופא אחר אמר לנו שהרופא עזב כבר לפני איזה רבע שעה. לאחר שהלכתי לבדוק, אולי הרופא עדיין נמצא במרפאה, ניגש אליי מישהו שללא "שלום" וללא הצגה עצמית פשוט שאל מה שמי. כשהסתכלתי על התג שלו, התברר שזה מנהל המרפאה בכבודו ובעצמו! הוא אמר שניסה לתפוס את ד"ר אליצור ארנון, אך הרופא היגיע כבר לשדה התעופה ועבר בדיקה בטחונית. ופה נשאלת השאלה: למה הרופא לא חיכה לפחות 5 דקות? הרי התור של מטופל הוא לפחות 10 דקות, לא? מנהל הסניף ניסה לעזור לנו בכך שצילם את תוצאות הבדיקה ושלח אותם במייל לדר" אליצור ארנון. קיבלתי הבטחה ממנהל הסניף שיצרו איתי קשר ויגידו מה דעתו של הרופא בנושא. אבל תגידו לי, אילתים תמיד צריכים לסבול מכך שהרופאים המומחים הם באים מהמרכז ותמיד ממהרים לחזור? למה צריך להגיע למצבים "דחופים" כדי לקבל עזרה? ועוד שאלה: למה אני צריכה להעדר מעבודה (שעות עבודה = כסף), לבזבז קרוב ל-100 ש"ח מוניות ולא לקבל שירות! שלא נדבר על כך שאני לקוחה של מכבי שירותי בריאות כבר 23 שנה ומשלמת עבור ביטוח את המקסימום - יש לי ולמשפחתי ביטוח מכבי שלי. איזה מין שירות אני מקבלת???
בריאותי וכספי סוג הנזק :
טיפול מיידי בבעיה, פגישה מיידית עם הרופא המומחה, התנצלות מאת מזכירה בטי ודר"אליצור ארנון והחדר כספי פתרון נדרש :

מכבי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה