|
|
|
|
|
|
שירות לקויי - אי מתן פיתרון למרשם שהופק - מערכת אונליין |
נושא התלונה: |
יום חמישי 27 מרץ 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום,
בשיחתי עם מזכירה בשם שמרית מסניף חיפה-הדר ביום ה 27/03/2014 שעה 9:00 נתקלתי בשירות מחפיר, הרמת קול בשל עצבים מצד המזכירה בעודי מנסה לקבל מרשם שלפי המערכת הופק על ידי הרופאה המטפלת. עקב תקלה במערכת בפעם השנייה, אני נאלצת להגיע בשעות שאינן נוחות לקבל את המרשם בעוד השירות מבטיח קבלת מרשם באתר. כמו כן אני אמורה לקבל את המרשם וליטול את התרופה. לקויים אלו אינם מתקבלים על הדעת אני לקוחה שמשלמת ביטוח ומצפה לקבל שירות הולם ומכובד ובטח שלא זלזול וניתוק ללא מתן פיתרון!
|
טיפול בתקלות פשוטות ברמת מערכת , טיפול במזכירה החצופה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מכבי שירות לקוחות
, תגובה:
|
רכזת פניות הציבור - נציבות פניות הציבור במכבי |
שם ותפקיד: |
הפניה הועברה לטיפול הנהלת מחוז הצפון במכבי.
|
תגובה: |
טופלה ע"י הנהלת הסניף, הפונה קיבל מענה. |
פתרון: |
|
|
|