פרטי התלונה

תלונות מכבי

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מכבישעות פתיחה מכבי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניצול ושידול לחידוש מכבי שלי - תוך אי מענה לטיפול ששולם מראש נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏23 ‏דצמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ארצי כתובת:
מכבידנט סניף חברה:
תיאור הבעיה:

טענתי:
במסגרת היותי חבר מכבי שלי, שילמתי עבור סתימות ומילוי שן (ד"ר אליסה)
וטיפול שורש (ד"ר גאנים) + טיפול משקם (ד"ר אליסה).
לא קבלתי טיפול שורש, למרות שהגעתי לטיפול בזמן היותי מבוטח מכבי שלי.

הגעתי לד"ר גאנים לטיפול שורש, אך הד"ר טען שהוא לא מסוגל לבצע את המלאכה, כי יש צורך במומחה שהתמחותו היא עבודה תחת טלסקופ .
במכבידנט התנצלו, וקבעו לי תור מחדש, תור רחוק, אל המומחה: ד"ר ארונוביץ.
אך כשהגעתי לקבל טיפול, נמסר לי שהד"ר חולה.
התור הבא נדחה שוב (הפעם בגללי) ובפעמים אחרות, בגלל שהד"ר עובד רק בימי ראשון,
קבעתי לסוף דצמבר.
סופו של עניין: אני מגיע ב 23.12.14 – מגיע כדי לקבל טיפול... אך בקבלה נאמר לי שבגלל שכבר אני לא חבר מכבי שלי, לא אוכל לקבל טיפול...
בשלב זה, אמרתי לפקידה שאני מבקש ממנה להקליד את השיחה, ולתעד את הנאמר.
וכך נהגתי.

ועוד משהו:
מגיל 18 אני מבוטח במכבי זהב + סיעודי.
ו.... שדרגתי למכבי שלי.
אני מבוטח אצלכם בביטוח הכי יקר כבר 18 שנה.
היום אני כמעט בן 39 ומשכורתי עדיין כמו שהייתי בגיל 18 – משכורת מינימום.
לכן, מתוך שיקול כלכלי, כדי לטפל בעיניים ובשיניים - הצטרפתי למכבי שלי.
לא התחייבתי לחתום אצלכם קבע – גם אם בחירתי אינה מוצאת חן בעיניכם.

יש בידי קבלה שהטיפול שולם מראש, כי בלי לשלם אמרו לי שלא אקבל טיפול- שילמתי. אבל לא קבלתי שום טיפול וסירבו לתת לי טיפול.
אי קבלת טיפול שורש !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! סוג הנזק :

מכבי שירות לקוחות

, תגובה:
- שם ותפקיד:
נשלחה תשובה ישירה לפונה ממכבידנט תגובה:
- פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה