פרטי התלונה

תלונות מכבי

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מכבישעות פתיחה מכבי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות מבזה מסגנית המרפאה הגברת סיגל - מכבי דנט נתניה נושא התלונה:
‏יום שני ‏25 ‏אפריל ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ארצי כתובת:
מכבי דנט נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב, שמי רעות שדה. מזה מספר שנים הנני חברה בקופת החולים מכבי, זאת על אף שאימי עובדת קופ"ח חולים כללית מעל ל- 30 שנה. אין לי תלונה ולו מילה אחת רעה על שירותי הרפואה של שירותי בריאות מכבי אך לצערי נחלתי מספר אכזבות ואי נעימויות בשירותי מכבי דנט. לפני קצת פחות משנתיים התחלתי לטפל בשיניים באמצעות מכבי דנט וזאת על אף שהנני עובדת מדינה המבוטחת בטיפולי שיניים בחברת הראל , מתוך בחירה ואמון רב במכבי שירותי בריאות. לאור העובדה שהנני עובדת באיזור השרון החלטתי לטפל במכבי דנט סניף נתניה, על אף שמקום מגוריי הינו בבית שאן. לאחר שביצעתי גרידת חניכיים אצל ד"ר יחזקאלי המופלאה שלצערי יצאה לפנסיה הינני מחוייבת לעבור שיננית אחת לרבעון לצורך שמירה על בריאות החניכיים. נקבע לי תור ל- 30 למרץ ומאחר ולא יכולתי להגיע ביקשתי לדחות את התור. במוקד נאמר לי שיחזרו אליי מהמרפאה ואכן חזרו אלי ממרפאת מכבי דנט, הגב' סיגל שלהבנתי היא סגנית מנהלת. הגב' סיגל אמרה לי כי ייקבע עבורי תור חדש לשיננית ולמומחה חניכיים וייצרו עימי קשר. לפתעתי נקבע עבורי תור לתאריך 6 לאפריל מבלי שעודכנתי על כך ולכן לא הגעתי. כשהתקשרתי שוב למוקד ביקשתי שתחזור אליי הגב סיגל לצורך הבהרת העניין וקביעת תור חדש. הגב' סיגל אכן חזרה אליי כאשר ניכר בקולה כי אינה שבעת רצון מכך שאני טוענת כי לא עדכנה אותי בדבר התאריך החדש וביקשתי תור חדש הן לשיננית והן למומחה חניכיים , כאשר התור למומחה חניכיים צריך להיות לאחר הביקור אצל השיננית (בנוסף טענתי כי עליי לבצע ביקורת חניכיים אצל מומחה חניכיים מאחר והביקורת האחרונה שלי בוצעה בחודש אוקטובר 2015 אך הגב' סיגל התעקשה איתי כי הביקור האחרון שלי אצל מומחה חניכיים היה במרץ 2015, האם הגב' סיגל אינה יודעת כיצד לבדוק ביקורים אחרונים של מטופל?) ואכן נקבע לי תור להיום 25 לאפריל 2016 בשעה 19:30. לאחר שיצאתי מביתי בבית שאן לכיוון נתניה ולאחר שספגתי פקקים ותנועה מרובה בכבישי הארץ מאחר ומדובר בתקופת חול המועד התברר לי כי התור שלי בוטל וזה רק לאחר שאני התקשרתי למוקד בכדי לוודא את אימות קיום התור. כעסתי נורא וביקשתי שיחזרו אליי ממרפאת מכבי דנט בנתניה. מספר דקות לאחר מכן חזרה אליי נציגה שטענה כי בוצעו אליי מספר שיחות לצורך ביטול התור ולא נענו. נשאלת השאלה מדוע לא השאירו הודעה קולית? מדוע לא שלחו הודעה על ביטול התור כפי ששולחים הודעה על תור חדש שנקבע? מדוע לא מנסים מספר פעמים נוספות בכדי לבטל את התור במיוחד לאחר שרואים כי המטופל אינו מתגורר באיזור בו הוא מטופל ? מדוע לא בוצעה שיחת טלפון לבית מגוריי ורק לטלפון הנייד? האם זהו הטיפול והיחס שמגיע ללקוחות מכבי דנט? האם עליי לקחת את התיק הרפואי שלי ממכבי ולעבור לטפל בקופה אחרת או באופן פרטי באמצעות ביטוח השיניים לעובדי מדינה? בו אגב, הייתי משלמת הרבה פחות על הטיפולים שביצעתי? השאלה העיקרית היא מדוע מלכתחילה נקבע עבורי תור לשיננית (ספיצפית עימה התחלתי את הטיפולים ואני מרוצה מאוד מטיפולה בי) אם היה ידוע כי איננה עובדת בחול המועד? האם התור נקבע עבורי על ידי הגב' סיגל רק בשביל ל"סתום פיות"? כי זו בהחלט תחושתי.
אני מפארת את שירותי מכבי בכל הזדמנות שניכרת בדרכי, מכרים רבים עברו לשירותי מכבי לאחר ששמעו המלצותיי ולאחר שחוו לצערי אי נעימויות בקופות אחרות הקיימות . אינני מבינה מדוע עלי לספוג את עוגמת הנפש ובזבוז הזמן בכבישי הארץ בתקופה עמוסה זו ? האם לשווא נסעתי מעל לשעתיים ?
אציין כי בתחושתי הגב' סיגל אינה נותנת את המקום הראוי ללקוח ומקלה ראש בבקשותיי כלקוחה. גם אני כעובדת מדינה מספקת שירותי קבלת קהל עבור לקוחות, אוכלוסייה בעייתית במיוחד, אינני מטפלת בבקשותיהם בקלות ראש משפילה ומבזה כפי שאני קיבלתי מהגב' סיגל המשמשת כסגנית מנהל. זוהי אינה אי הנעימות הראשונה בה נתקלתי עימה, כאשר הייתי מטופלת אצל ד"ר יחזקאלי נקבע תור עבורי ועבור מטופל נוסף באותה שעה וגם אז יצאתי מוקדם מהבית כדי להגיע בזמן לתור שלי ובפועל המתנתי מעל שעה עד שהתקבלתי אצל ד"ר יחזקאלי שהרגישה צורך להתנצל מספר פעמים על כך שהגב' סיגל היא זו שמנהלת את יומנה ועל הטעות שבוצעה.
בפעם אחרת בעת המתנתי למעלית לאחר טיפול אצל שיננית יצאה מהמרפאה גם הגב' סיגל עם עובדת נוספת של מכבי דנט, בעת ירידת המעלית , היא נעצרה באחת הקומות ואליה נכנס רופא שיניים ממוסד רפואי אחר שהתפלא כיצד שינניות עובדות במכבי דנט מבלי שיימצא רופא , הגב' סיגל טענה כי יש להם אישור לכך. הרופא הטיל ספק בדברייה וגם אני. ולאחר שבדקתי את התקנון אכן ישנה חובה להימצאות רופא בעת טיפולי השיניים של שינניות . הזלזול שלה באינטילגנציה של הסביבה משפילה עוד יותר .
כנותנת שירות במגזר הציבורי אני מקפידה יתר על המידה בשירות ללקוח ואני מצפה שכך יעשה גם במוסדות שנותנים לי שירות.
עוגמת הנפש והכעס שנגרמו לי היום אינם ניתנים לפיצוי אך כולי תקווה כי דבר זה לא ישנה עבורי או עבור לקוחות אחרים של מרפאת מכבי דנט בנתניה. בנוסף, אני מקווה כי תלונתי אינה תהיה בעוכריי והטיפול בי יהפוך למשפיל ומבזה עוד יותר
"שיימינג" ברשת למכבי דנט או לגב' סיגל הוא הדבר הקל והמקובל כיום לעשות ואני עוד לא שם , אך כלקוחה חשוב לי לציין כי ההתנהגות המבזה גורמת לי לחשוב ולעזוב את מכבי דנט
עוגמת נפש סוג הנזק :

מכבי שירות לקוחות

, תגובה:
רחל - מרפאת מכבידנט שם ותפקיד:
תאריך 0712 220516


שלום,

הלקוחה הייתה היום בשיחה, הדברים הוסברו והובהרו.

אפשר לסגור את הפניה,

רחל
תגובה:
- פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה