|
|
|
|
|
|
חיוב סכפי , איבוד מסמכים חשובים |
נושא התלונה: |
יום שני 06 יוני 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
הלל יפה 13 |
כתובת: |
חדרה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הזדעזתי לגלות שמורידים ממני בהוראת קבע מאות שקלים עבור טיפולים אצל קלינאית תקשורת למרות שמזמן קיים טופס 17 במערכת שאותו העברתי לקלינאית תקשורת עוד לפני תחילת הטיפול. סה"כ כבר ירדו 700 שקלים עבור חודשיים...כל זה קרא מבלי ליידע אותי. כמוכן, כל פעם אני מגיעה לסניף באופן אישי (כי אחרת אין אם מי לדבר, הם כל פעם פותחים פניה מחדש). הם לא מטפלים במסמכים של ילד בן 4 שזקוק לעזרה בהתפתחות הילד. הם איבדו מסמכים חשובים ועקב כך נוצר עיקוב של חצי שנה עד שהוא יתחיל לקבל טיפול. הפקידות ממכון להתפחות הילד של בית חולים הלל יפה לא יכלו לקבוע לנו טור כי במכבי חדרה לא הנפיקו התחייבות במשך שבועות...הם התקשרו אלי ולמרפאה על מנת לזרז את התהליך
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי דחוף |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מכבי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|