פרטי התלונה

תלונות מכבי

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מכבישעות פתיחה מכבי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תוכנית ל', תל-אביב כתובת:
סניף ל' סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנני מטופלת במרפאת השיניים של קופת החולים מכבי מזה זמן מה, כאשר לפני שנה הייתי בטיפול שיניים, בו בוצע צילום של השיניים האחוריות מצד ימין של הלסת.
בצילום הנ"ל לא אותרה כל בעיה, או לפחות כך חשבתי, ושוחררתי.
לפני מספר ימים, התחלתי לחוש בכאבים, באחת מהשיניים האחוריות בצד ימים של הלסת וכעבור כמה שעות חשבתי כי נפלה סתימה קיימת/ישנה מאחת השיניים ממנה נבע הכאב.
פניתי במיידי לקופת החולים מרפאת השיניים, סניף ל', וביקשתי להגיע לקבוע תור חירום בשל הכאבים והחור שנוצר בשן. אחת המזכירות, כמדומני שמה אתי, התנהגה באופן מזלזל ואגיש לבעייתי וטענה כי אין היום תורים ואפשר לקבוע רק ליום אחר, לאחר שהתחננתי אליה כי אני חייבת להגיע כי יש לי כאבים, אמרה "תגיעי מתי שאת רוצה". זאת, ללא הכוונה וללא כל רצון לעזור למצבי, ולאחר שאמרתי כי אגיע, ציינה "אה..בטיפולי חירום לא עושים סתימות". משכך, החלטתי לא להגיע במיידי ולקבוע תור מסודר, שבו אקבל את הטיפול הראוי. כמובן, ציינתי בפני המזכירה הנ"ל, כי יחסה הינו מזלזל וחבר חשיבות לבעיותיהם של אנשים ואין אךף אחד ראוי ליחס שכזה.
אתמול, 16/07/06, בשעה 18.00, הגעתי למרפאת השיניים, לד"ר עידית גורן, אשר בדקה את השן הבעייתית וערכה צילום אחד של אותם שיניים אחוריות בצד ימים של הלסת.
לאחר הסתכלות בצילום הנ"ל, פנתה אלי ואמרה כי אין מדובר בתימה שנפלה אלא בשן שהתפוררה בעקבות חור שנוצר כבר לפני כשנה וכיום הגיע לעצב ונדרש טיפול שורש, ללא כל השתהות.
המשיכה ושאלני, מדוע לא עשיתי סתימה בשן הנ"ל לפני כשנה, כי בצילום שעשיתי לפני כשנה, כאמור לעיל, ניתן לראות בבירור כי ישנו חור קטן שעדיין לא הגיע לעצב והיום המצב יותר חמור.
בהפתעה גמורה עניתי, כי הרופאה שטיפלה בי בזמנו, אחת מרופאות המחלקה הנוכחית, לא ציינה בעיה זו בפני ולא עשיתי טיפול ראוי בגין זאת.
ד"ר גורן, אף הראתה לי את שני הצילומים וההבדל ביניהם.

ומשלא נותר לד"ר גורן דבר לומר, שכן, באופן מובהק, נעשתה טעות חמורה, ציינה את ממצאיה בגיליון הרפואי ושחררני.

פניתי למזכירות וביקשתי לדבר עם מי מההנהלה. הופנתי לד"ר שנצר, אשר למד את התיק הרפואי למשך כמה דקות והיה מוכן לשיחתנו. מייד החל להתגונן, והבהיר באופן חד משמעי ד"ר גורן טועה ואין לעשות טיפול שורש, ויש לנסות לעשות ראשית סתימה ואם זה לא יעבוד יש סיכוי כי אאלץ לעשות טיפול שורש.
משאיבדתי כל בטחון במי מהרופאים הנ"ל, אשר דעותיהם סותרות וגרסאותיהם משתנות, ביקשתי לקבל חוות דעת שלישית, טרם אפעל בהתאם.

ביחס מזלזל ובחוסר רצון אמיתי לעזור, אלא יותר לנסות ולטפל בבעיה שיצרו הרופאים במחלקתו, בכדי שלא אתבע, נתן לי צילום רק (רק!!!!!) של המועד האחרון, כלומר של אתמול, 16/07/06. ושביקשתי את הצילום הישן, הקודם, לפני כשנה, ציין כי זה ייקח כ- 10 ימים וישלח אלי.

המשכתי וביקשתי כי ייתן לי פתרון, בשל החשש לנזק שנוצר, וציינתי כי על הקופה לשאת בעלות של הטיפול שורש מאחר ואם הייתי עושה סתימה לפני כשנה לא הייתי במצב הנוכחי שאני בו היום, שבו אנוכי נאלצת לעשות טיפול שורש. וזאת, מבלי שביקשתי את עלות עגמת הנפש שאאלץ לחוות, הביקורים הרבים אצל הרופאים, הכאבים והזמן המבוזבז (שכן, אנוכי עובדת ומתפרנסת לפי שעת עבודה).

ד"ר שנצר, דחה בקשתי זו וציין "את קשה" וכן כי אין זה הגיוני וכך או כך, אין זה בסמכותו.
לפתע, שינה את גרסתו ואמר, כי יש לעשות ניקוי עששת ראשית, ואז להחליט אם לעשות סתימה או טיפול שורש.
משציינתי בפניו כי גרסאותיו משתנות, אמר כי אינני מבינה כלל ואין זה נכון.

עוד ציין, כי יודע שאם לפני שנה הייתי עושה סתימה היום לא הייתי צריכה לעשות טיפול שורש, ואף ציין זאת בגיליון הרפואי, כי לא ניתנה לי דיאגנוזה מתאימה.

אנוכי, ביקשתי שייציין, כי לא ניתנה דיאגנוזה מתאימה וזאת למרות שיש צילום שנערך על ידם, המראה את הבעיה (החור) באופן ברור, לאחר ויכוח קצר, בו לא רצה לציין את העובדה שישנו צילום שכזה, ציין זאת בקצרה.

כמו כן, המשיך והכניס נתונים בגב הגיליון הרפואי, אשר לא יכולתי להבין מהם ושביקשתי הסבר, התעלם.

לבסוף, משאנוכי ניסיתי לקבל פתרון מעשי, טען כי אין לו זמן יותר ויש לו מטופלים. אנוכי קמתי והלכתי.

כרגע, אני נמצאת במצב שבו אני לא סומכת על דעתם של רופאי השיניים במכבי, ונאלצת לפנות לרופא פרטי ולקבל את הטיפול הראוי והרצוי וללא סיכון לבריאות השיניים שלי.

על מכבי לשאת בעלויות הטיפול וכן בעגמת הנפש שאנוכי חוויתי בכל מסכתה אירועים המפורטים לעיל וכן , בעוגמת הנפש אשר אאלץ לשאת בסדרת טיפולים לשם ביצועטיפול שורש.


אבקש תשובתכם המהירה ופתרון מעשי לבעייתי, שכן, אין נושא זה נעצר כאן ולחלוטין, יגיע עד למקום בו מישהו ייתן פתרון מעשי ומספק.

בזבוז זמן, עגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי של עלות טיפול השורש וכן, סך של 2000 ש"ח פתרון נדרש :

מכבי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה