פרטי התלונה

תלונות מכבי

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מכבישעות פתיחה מכבי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטוח רפואי סיעודי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מכבי סיעודי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
אבי בן ה-68 הוגדר כחולה סופני במרץ 2006. כאשר פנינו לקופת חולים מכבי החליפו לו את הסטטוס במחשב על מנת שיוכל לקבל בחינם את התרופות אשר עליו לקבל, דבר שמגיע לכל חולה סרטן/סופני. את התרופות אכן הוא קיבל.
המצב של אבי הדרדר מהר מאוד וכבר לאחר כחודשיים הבנו כי נזדקק לעזרה סיעודית עבורו. פנינו ליחידת הסמך על מנת לקבל אישור לעובד זר, נשלחה אלינו אחות הביתה, אשר קבעה כי אבי אכן מוגדר סיעודי ומיד שכרנו עובד זר. במקביל חברת הביטוח כלל (שדרכה מבוטחת אמי בעבודה) פנתה אלינו והודיעה כי אמי זכאית לעזרה סיעודית עבור אבי. גם הם שלחו אח הביתה אשר הגדיר את אבי סיעודי, ובעקבות כך העבירו לנו סכום סמלי לעזרה (כולל כסף על תקופה רטרואקטיבית!)
יש לציין כי קופת החולים מכבי, אשר אבי מבוטח דרכה 40 שנה לא פנו אלינו כלל בכל התקופה הזו!
בחודש יוני 2006 הצלחנו לתפוס את העובדת הסוציאלית של מכבי בטלפון ושאנו גם אותה לגבי הביטוח הסיעודי שידענו שאבי שילם עבורו, אך לא בדיוק הבנו מה המשמעות של הביטוח. העו"ס הורתה לנו כי ראשית עלינו לפנות לביטוח לאומי (רק על מנת לקבל אישור בכתב כי לא מגיע לנו עזרה מביטוח לאומי) ורק אז יתחילו בתהליך של ביטוח סיעודי מכבי. יידעתי אותה כי לאבי אין הרבה זמן לחיות אך היא אמרה כי זוהי הדרך היחידה.
מילאנו את ההוראות מהר ככל הניתן וחיכינו לתשובה.
ביום ראשון ה- 16.7.2006 התקשרו מכבי להודיע לנו שהם רוצים לשלוח אלינו הביתה אחות להערכה של אבי. היה זה מאוחר מדי כי אבי נפטר ב- 14.7.2006.

הדבר שהכי מכעיס אותי כרגע הוא שקיבלנו עכשיו חשבונית ממכבי ובו חייבו אותנו עבור שירותי מכבי רגיל +סיעודי לכל חודש יולי!!
לא רק שלא קיבלנו כלום ממכבי סיעודי יש להם את החוצפה לקחת מאיתנו כסף אחרי שאבי נפטר.
אני כועסת על קופת החולים שלה הפרשנו סכומי כסף לא קטנים כל השנים, אך ברגע שבאמת צריך אותם אין עם מי לדבר. בתקופה הכי קשה שבה משפחתי נאלצנ להתמודד עם פרידה מאבי היקר, מכבי אילצה אותנו להתרוצץ בבירוקרטיה שלה, ועוד לשווא!
הפניות האישיות שלי למכבי לא עזרו ונראה כי אין שם אדם אחד עם לב לדבר איתו.
אני רוצה לוודא שדבר כזה לא יקרה למשפחה אחרת. סכום הכסף שהיינו אמורים לקבל ממכבי היה נמוך מאחר ואבי נפטר כל כך מהר, אך אני בטוחה שישנם עוד מספר משפחות כמונו שלא יודעות מה מגיע להם ממכבי ואף זקוקות לכסף זה יותר מאיתנו!
תודה, עינת
כספי סוג הנזק :
כספי ויתגובה אישית בנושא. פרסום על מנת שלא יקרה לא פתרון נדרש :

מכבי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה