|
|
|
|
|
|
חוסר דיווח של העדר רופא |
נושא התלונה: |
יום רביעי 25 אוקטובר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
מבוא רבי עקיבא בן מהללאל 8 |
כתובת: |
אשדוד רובע ז' |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
נקבע לי תור לתאריך לעיל, בשעה 2100 לדר' פרידמן בסניף לעיל.
הגעתי לסניף (40 דקות נסיעה מביתי) בשעה 2030 כאשר רק מנקה עבדה בסניף ואמרה שאין אף אחד ושהיא לקראת סגירת הסניף. בשיחה טלפונית על מוקד מכבי ללא הפסקה נאמר לי שהרופא לא יהיה. לא נמסרה לי שום הודעה טלפונית על העדרותו של הרופא למרות שפרטיי כולל מספר הטלפון הנייד שלי נלקחו ממני עם קביעת התור. לעניות דעתי זוהי חוצפה שאין כדוגמתה וזלזול בכספי ובזמני, כמו גם שרות מתחת לכל ביקורת.
|
ונזק כספי בעקבות הוצאות נסיעה |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מכבי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|