פרטי התלונה

תלונות מכבי

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מכבישעות פתיחה מכבי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום עבור חידוש טיפול שורש שלא לצורך ושבפועל לא התבצע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה שבועות נשלחתי דרך רופא השניים של מכבי דנט בביאליק בר"ג לצורך צילום סטטוס ע"מ לבדוק איזה טיפולים עליי לבצע .
הגעתי עם הצילום לרופא המטפל שאמר שעליי לחדש את טיפול השורש הקיים באחת משיניי. לפני כשבועיים הגעתי לאותו הרופא ע"מ להסיר את הכתר והמבנה הקיימים לצורך חידוש טיפול השורש. אתמול ה 3.3.09 הגעתי לרופא מומחה באותה המרפאה ע"מ לחדש את אותו טיפול השורש המדובר. הרופא המומחה עבר עבר על התיק וביקש להפתעתי מהסייעת לבצע צילום מקומי של שן זו .
לאחר הצילום חזר לחדר בו אני והאסיסטנטית נמצאות ואמר לי בנוכחותה: "השן נראית תקינה לחלוטין , הרופא שביצע לך את טיפול השורש בעבר עשה עבודה מעולה" והמליץ לא לגעת בשן : " כל טיפול שיתבצע בה יכול לגרום רק נזק" . באותה הזדמנות אמר לי שיוצא לדבר עם הרופא שהפנה אותי מלכתכילה לטיפול זה ע"מ להבין מדוע בכלל הופנתי אליו. כשחזר אמר לי שלהבנתו אותו רופא שהפנה אותי אליו ראה עששת בשן.. ולא כמו שלי נאמר שיש צורך בחידוש טיפול שורש. כשדיברתי היום עם המנהל הרפואי של המרפאה נאמר לי שהיה צורך בניקוי העששת בלבד. שילמתי מראש ובתום לב על כל תוכנית הטיפול מראש . ועל טיפול זה שילמתי: כ2200 ש"ח וכ600 ש"ח מתוך סכום זה אמור היה להיות על חידוש טיפול השורש כלומר , זה מה שהובהר לי : שאני מוציאה את הכתר והמבנה בידיעה שיבצעו לי חידוש ט.שורש. נאמר לי שסכום של 600 השקלים שבגינם בכלל לא בוצע טיפול יוחזרו אליי בסיום הטיפול . ממש לא מקובל עליי שנאמר לי באבחנה שעליי לחדש טיפול שעליו גם שילמתי בידיעה שזה מה שהולך לקרות . אם ראו כביכול רק עששת , למה לא השאירו את ההחלטה אם להתחיל בכלל טיפול לשיקול דעתי .כרגע לפי המלצת המומחה אין צורך בחידוש ט.שורש וממש לא ברור לי למה בכלל הגעתי למצב כזה, של סבל , הוצאת כתר ומבנה לשווא ? ותשלום על חידוש טיפול השורש ??
כספי סוג הנזק :

מכבי שירות לקוחות

, תגובה:
מכבי שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
פנייתך התקבלה בנציבות פניות הציבור במכבי שירותי בריאות.

לצורך ברור הפניה אנו זקוקים לפרטים אישיים (ת.ז , שם מלא, כתובת)



נודה להעברת פרטים אלו בהקדם האפשרי
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה