פרטי התלונה

תלונות מכבי

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מכבישעות פתיחה מכבי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי ומסירת מידע שגוי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏17 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הוברמן 12 כתובת:
מכבי שירותי בריאות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי האחרון הגעתי למרפאה של דר' זהבה לבר לבדיקה כללית של העור וטיפול בחנקן שנעשה במקום המרפאה מסובסד ע"י קו"ח מכבי. מה שגם ביררתי לפני הגעה למרפאה אצל המזכירה.
לאחר בדיקה מאוד קצרה אמרה שהיא לא רואה שום בעיה, ועוד לפני שאמרתי בשביל מה הגעתי צינה בטון מאוד לא נעים, שאם אני רוצה לקבל טיפול אסתטי היא לא תוכל לקבל אותי מאחר וזה טיפול שמתבצע האופן פרטי וזה לא אצלה.הסברתי בדיוק מה אני מבקשת וציינתי שידוע לי שטיפול זה נותנים רופאי עור במקום.התעקשות של הרופא לנפנפ אותי מהרפאה לא חדלה ובעצבים שאלה אותי "אם אני רופאה מקצועי" כשעניתי לה שלא, אמרה "אני רופאה ואם אני אומרת לך שזה לא ניתן לטיפול, את מוזמנת לחפש לך רופא אחר" בתמימות מוחלטת התחלתי לשאול שאלות נוספות על מנת להבין מדוע טיפול זה לא ניתן לעשות במרפאתה, והרופאה ענתה לי "השעה 13:00 ואני כבר לפני חצי שעה סיימתי לעבוד. את שייכת לקופת חולים מכבי תפני אליהם שימצאו לך רופא אחר". השיחה התנהלה בנימה גסה ואף מעליבה. התעקשתי לדעת מה הסיבה הרפואית שלא ניתן לבצע במרפאה, ענתה לי "שמה שאני מבקשת להסיר בחנקן בלתי אפשרי בגלל הגודל וזה טיפול שנעשה בטכנולוגיה אחרת של מחט חשמלית" חשוב לציין שמה שביקשתי להסיר בגודל מאוד מאוד קטן וטיפול דומה מקבלת אימי אצל רופא עור אחר. לאחר מכן, הרופא אמרה "את מעצבנת אותי ואת מתווכחת, אני אסיר לך כמה נקודות כאלה ואז אני מבקשת ממך ללכת מפה". אכן הסירה לי מס' נקודות, ואמרה "זהו, אני לא עושה לך יותר, תלכי תחפשי לך רופא אחר ואל תחזרי לפה יותר". ביקשתי לדעת, מדוע היא מסירה לי מס' נקודות ולא ממשיכה עם הטיפול, שכן זה גם טיפול של שניות ולא יותר. אמרה לי שהיא לא מתכוונת לנהל איתי שום שיחה וגם לא תמשיך בטיפול", לפני יציאתי מהמרפאה ביקשתי מהרופא כרטיס ביקור, שעל זה נעניתי בכך "את אחת החוצפניות שפגשתי ואת יכולה ללכת עם הכרטיס ביקור לאן שאת צריכה" הסברתי לדר' לבר שכפי שהיא כבר הבינה הכרטיס ביקור נועד להמשך תלונה ואני מתכוונת ללכת עם זה עד הסוף. כמו כן, חשוב לצין ששילמתי על רבעון 19 שקלים ולא קיבלתי חשבונית בתמורה כפי שנוהגים לעשות רופאים. אני מעוניינת לקבל חשבונית בהקדם. וגם מעוניינת לדעת מה חוות הדעת שנרשמה בתיק הרפואי שלי, שכן הרופאה לא הפסיקה להקליד במהלך ביקורי שם.
אשמח לטיפול ולתגובה, כמו כן מחר אפנה לנציב תלונות של שירותי קופת חולים מכבי להמשך טיפול.
בכבוד רב,
קארין
עוגמת נפש סוג הנזק :

מכבי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה