פרטי התלונה

תלונות מכבי

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מכבישעות פתיחה מכבי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול השפלה ודרדור מצב החולה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סניף שביט גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חברת מכבי קבעה תור לד"ר הלפרין רופאת משפחה להיום ב14:00. כיוון שלא יכלה להגיע בשעה שנקבעה היא הגיעה על הבוקר על מנת לבטל את התור ולא לתקוע את המרפאה וכן לבדוק האם ישנה אפשרות להיכנס לפני כן.
פקידת הקבלה אמרה שבמקרה ד"ר הלפרין פנויה. היא ניגשה לרופאה שאמרה שעוד כמה דקות תתפנה. הבחורה חיכתה 30 דקות כשלבסוף הרופאה התפנתה. היא עמדה להיכנס כשלפתע התפרצה לחדר אישה אחרת. אז ד"ר הלפרין החליטה לעשות סצנה ושאלה "מתי התור שלך?" כאשר האישה הסבירה הרופאה סרבה להקשיב וניגשה לקבלה והרימה קול לפני כל הממתינים לרופאים השונים והפקידה אמרה "לא אמרתי לה להיכנס".
אותה חברה סובלת מחרדות קשות והינה במצב נפשי רגיש מאד ואובדני. ד"ר הלפרין יודעת זאת. בכל זאת התייחסה אליה היא והפקידה בצורה הנ"ל והשפילה אותה בפומבי.
לאחר מכן הפקידה סרבה לבטל את ההרשמה שלה הבוקר - דבר שלא יאפשר לה לגשת לרופא אחר כל הרבעון עד סוף ספטמבר.
החברה הייתה זקוקה היום למרשם דחוף לחרדות ולדיכאון שכן מצבה מתדרדר מיום ליום. היא חיכתה לאפשרות לראות את הרופאה שמכירה אותה זמן רב מאד, ולו רק כדי לקבל יחס כזה??
החברה נמצאת בעקבות המקרה במצב נפשי רעוע עוד יותר ואינה מסוגלת להמשיך ולתפקד, ובעיקר מתקשה לפנות לרופא אחר לאחר הטראומה שהמקרה הותיר בה.
החמרת מצב רפואי סוג הנזק :

מכבי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה