אי קבלת שרות נאות בבית מרקחת |
נושא התלונה: |
יום שישי 14 מאי 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
סניף מרכזי החדש נתניה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום,לפני כחודש הגעתי לבית מרקחת בסניף הגדול החדש והמהודר בנתניה.ורכשתי שם חגורה לגב, בתאריך 14.5.2010 הגעתי בשעה 10:00 שוב לאותו בית מרקחת,ושאלתי על חגורת גב נוספת שברשותי לרכוש, הרוקחת הייתה חסרת סבלנות,וענתה כך" אדוני כאן איו חגורת גב,לא הייתה חגורת גב,ולא תהייה חגורת גב",ניסתי להסביר לה שרכשתי מהם לפני שבועיים חגורת גב, והנ"ל שוב חזרה על עצמה בטון מזלזל, לא רכשת ולנו אין נקודה. זה לא טיפול שמבוטח שלכם במכבי אמור לקבל, מדוע הפסקתם למכור בכלל חגורות גב בבתי המרקחת שלכם, והרוקחת שלכם יכולה להיות יותר נחמדה במקום לתקוף אותי ולטעון שאני שקרן ולא רכשתי ממכם חגורת גב,
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תשובה האם תמכרו חגורת גב בבית המרקחת שלכם?? |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|