זילזול ושירות גרוע בטלפון |
נושא התלונה: |
יום ראשון 24 אוקטובר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום שמי סיגל גבאי,יצרתי קשר היום ב:אחד ועשרה וחצי בבוקר ע"מ להקדים את התור שיש לי לאולטרא סאונד,ענתה לי פקידב בשם יאנה ,חצופה מדרגה ראשונה ,לא ידעה לענות לי לגבי מתי התור שנקבע לי .??אמרה שזה סודי והיא לא יכולה למסור לי פרטים ,ביקשתי שתעביר אותי למנהלת שלה לא הסכימה ,השאירה אותי על הקו ,אבקש לציין שאני ;בחודש שביעי להריוני,גרמה לי ללחץ דם גבוה,לפני שבוע ביקשתי תור לאולטרא סאונד וגם היא ענתה לי וארה לי שאין אפשרות לקבוע לי תור ,ביקשתי נציגה אחרת והשאירה אותי בהמתנה חצי שעה,צר לי =לאמר שהשירות במכבי נהיה גרוע אני שוקלת לעבור לככלית אבקש את חזרתך בדחיפות - 0542347221
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|