פרטי התלונה

תלונות מכבי

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מכבישעות פתיחה מכבי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר של רופא ילדים נושא התלונה:
פקטר מרדכי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏07 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ארצי כתובת:
יבנה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני לספר על מקרה מכוער ומקומם ביותר שקרה לאשתי בשבוע שעבר.
שמי הוא מרדכי פקטר (301364782) ואני כותב את התלונה בשם אשתי, אף שלא הייתי נוכח במקרה עצמו.

להלן סיפור המקרה:
בשבוע שעבר (07/11/10) הגיעה אשתי (שרה רננה פקטר 201196136) לסניף קופת חולים מכבי ביבנה (ברחוב גיבורי החיל 1) לתור לרופא הילדים ד"ר אברהם ליקוורמן. התור נקבע באותו בוקר, לבת שלנו (חיה 334300019 בת תשעה חודשים) מפני שכל השבת היא סבלה משיעולים קשים ולא הצליחה להירדם כל הלילה.
אולם, מפני שאנו גרים מחוץ לעיר, אשתי איחרה לתור בכרבע שעה, מפני שלא צפתה את הפקקים (בדר"כ הכביש פתוח מאוד).

כשהגיעה, הרופא החל לצעוק עליה שהיא משבשת לו את כל סדר היום, ואי אפשר ככה, והוא יושב כמו גולם ומחכה לה. כל זאת בצורה בלתי סבירה, בפרט כאשר מדובר באמא צעירה (21) לילדה חולה בת תשעה חודשים.

לאחר מכן במשך כל הבדיקה, הרופא היה עצבני ולחוץ. הוא התנהג לביתי ולאשתי בצורה בלתי אנושית, בדק בחופזה, לא הסביר את מעשיו, וכל העת טרח להציק לאשתי על כך שהיא לא משתפת פעולה ועוד ועוד.

בנוסף, את כל הבדיקה הוא ביצע בצורה גסה וחסרת כל עדינות, לילדה עדינה ורגישה בת תשעה חודשים. הוא לא חייך אליה אפילו חצי חיוך, והתנהג בקשיחות המתאימה לאסירים במוסד סגור ולא לילדה רכה ומפוחדת.

לאחר שסיים את הבדיקה (תוך שהוא מתעלם מחלק מהדברים שאשתי הפנתה את תשומת ליבו אליהם) הוא הוציא דפים רבים מהמחשב, אמר שאין לה כלום, ושלח אותה לעשות אינהלציה, ולקנות מכשיר כזה בבית מרקחת. שימו לב: הוא אמר שאין לה כלום, ובכל זאת שלח לאינהלציה. כשאשתי שאלה אותו על כך הוא אמר "מה את רוצה יש לה ציפצופים בנשימה...". כלומר, יש לה ציפצופים, אבל אין לה כלום...
אשתי, שיש לציין שזו הבת הראשונה שלנו, ואין לנו נסיון בדברים כאלה, שאלה איך עושים אינהלציה, ומה צריך לקנות. הוא ענה לה שאין לו זמן להסביר לה ושתפנה למישהו אחר שיסבירה לה. אולי האחות.

לאחר שיצאה מהרופא, אשתי התקשרה אלי, ובכתה בצורה כזו, שהייתי בטוח שגילו משהו חמור אצל הבת שלי. לקח לי דקות ארוכות להבין מה היא אומרת. וכל זה בגלל יחס מחפיר, מבייש ומעליב של רופא ילדים, שאמור להיות, מתוקף תפקידו, נחמד, חייכן ומסביר פנים הרבה יותר מסתם רופא.

אני יודע שסדר יומו של רופא הוא לחוץ ועמוס, אבל האם זה מתיר לו להתנהג בצורה כזו?

אני רוצה עוד לציין שגם בפעם הראשונה שהגענו אליו (לפני כשמונה וחצי חודשים) שמנו לב שהוא די אדיש למצוקות הורים, ודי חסר סובלנות. אבל לא חשבתי שיגיע עד כדי כך.

תלונה זו הועברה באותו יום לקופ"ח מכבי ולמחלקת פניות הציבור של משרד הבריאות ועד היום (שבוע) לא קיבלתי אף תשובה...

ניתן לחזור אלי לכתובת מייל זו [email protected],
או לפלאפון 050-6966942,
או לכתובת: כרם יבנה ד.נ. אבטח מיקוד 79855.

בתודה רבה,
מרדכי פקטר
עוגמת נפש סוג הנזק :
העמדת הרופא במקומו פתרון נדרש :

מכבי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה