שירות לקוי ואכזבה רצינית משירות מכבי |
נושא התלונה: |
יום שני 20 פברואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בחודש יולי 05 עברנו כל המשפחה משירות כללית למכבי,בידיעה לעבור לשירות מתקדם ויעיל,אך לצערי התאכזבתי קשות,אני מטורטרת מחודש אוקטובר עד היום,ללא תועלת,כאשר לבני בן ה5 התגלתה בעית מוטוריקה עדינה,שכבר אובחנה בשנה שעברה וטופלה ע"י כללית כראוי,אך במכבי רופא המשפחה מסרב לחתום על הפניה לריפוי ועיסוק בטענה שהגננת לא יודעת לאבחן את הבעיה,פניתי לפניות הציבור לפני 3 שבועות,רק היום חזרה אלי מנהלת השירות בטענה שהרופא צודק,ואני חייבת לעבור איבחון של נוריאלוג,שהתור הבא אולי לעוד חודשים,ביקשתי לעבור לרופא אחר,לאחר שיכנועים הסכימה,אך עדיין,מדוע אני צריכה להתחנן לקבל שירות של ריפוי ועיסוק דרך מכבי,כאשר מגיע לי מלוא השירות,אבקש לקבל פיתרון יעיל במהרה,וקביעת תור לריפוי ועיסוק ללא התרוצציות מיותרות.
|
קביעת תור לריפוי ועיסוק במהרה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|