פרטי התלונה

תלונות מכבי

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מכבישעות פתיחה מכבי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות בזויה, משפילה, חסרת מקצועיות של הרופאה נושא התלונה:
‏יום שני ‏04 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ארצי כתובת:
באר שבע, מרפאת אסיאה , יא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב, במהלך 13 שנים האחרונות הנני מטופלת בקופת חולים מכבי, אסיאה, באר שבע, שכונה יא. יש לציין שלרוב אני מאוד מרוצה מהצוות המקצועי בראשו של ד"ר רימון וגם מהתנהלויות. היום קרה לי אירוע מזעזע. הגעתי למרפאה והסתבר שהרפואים שלי לא נמצאים 7ונמצא רופאה חדשה גב' ילנה חייטוביץ. לאחר המתנה קצרה בתור והגיעו תורי רציתי להיכנס לרופאה, אך בנימה תוקפנית היא אמרה לי שהיא צריכה לקבל גברת אחרת, זה בדיוק דקה, רק להוציא לה הפניה.
" הדקה" הזאת נמשכה כרבע שעה, לא ברור לי מדוע הרפואה מקבלת אנשים ללא תור בלי שום סיבה מוצדקת.
כאשר נכנסתי לרופאה ביקשתי למלא טפסים, מדובר בנושא אישי ורגיש והייתי מצפה מרופאה שעובדת עם המטופלים לסבלנות, כבוד והקשבה. לצערי, לא זכיתי בכך. שוב בנימה תוקפנית, כנראה, שזו דרך התנהלותה של הרופאה הזאת היא טענה שאין באפשרותה למלא טפסים, שאולי אגיע בזמן אחר. הסברתי לה שהנני אישה עובדת ואין לי זמן אחר. הסתבר שהרופאה לא מצליחה לקרוא ולכתוב בעברית, לכן הקראתי לה את השאלון, היא יצאה מספר פעמים לבקש עזרה, בסוף לא מילאה את השאלון כראוי וגזלה המון זמן.
ביקשתי ממנה לפתוח את המחשב ולבדוק את ההיסטוריה הרפואית שלי למען למלא את הטפסים, הרופאה סרבה בתוקפנות , תשובתה הייתה " מה את באה עם כל כך הרבה בקשות?" יש כאן התנהלות לקויה ביותר, הרופאה אמורה לשלוט בשפה העברית וגם לגלות סבלנות וכבוד כלפי הלקוחות
בנוסף לכך לאף שאלה מקצועית הרופאה לא הצליחה לענות. השיא של הבורות וחוסר מקצועיות של ד"ר ילנה התבטא בכך שביקשתי ממנה אישור לחדר כושר היות ובחודש אחרון עקב סינוסיתיז לא התאמנתי. התשובה הבזוי והלא מקצועית של הגברת הייתה " מסינוסיתיז לא סובלים חודש, זה לא יתכן". לידיעתה של הרופאה אם אפשר לקרוא לה רופאה, מחלת הסינוסיתיז יכולה להימשך הרבה יותר מחודש. את האישור היא סרבה לתת בטענה שאסור לה לכתוב תאריכים.
אם באמת אסור , אז למה 3 רופאות אחרות כן נתנו לי את האישור לפני זמן מה?
במהלך כל הביקור ד"ר ילנה התנהגה בעצבנות , לכל בקשתי עשתה פרצוף לא מרוצה ואף העירה הערות בוטות ולא נעימות. נכנראה שהגברת שכחה שאני משלמת סכום לא מועט עבור קופת חולים.
בנוסף להשפלה, עוגמת נפש וחוסר מקצועיות של הרופאה, כאשר יצאתי מהמרפאה מושפלת ובוכה הסתבר שהרופאה בילבלה את התאריכים וגם לא הוסיפה בדיקת דם חשובה.
אני דורשת לברר בירור יסודי בעניין וליצור איתי קשר רופאה כזאת גורמת נזק לחולים ומסכנת אותם ואת בריאותם.
סכנה רפואיות סוג הנזק :
טיפול משמעותי ברופאה, ועד מטעם מרד הבריאות לבדיקת כישוריה רפואיים, התנצלות בכתב, טיפול אצל רופא אחר. פתרון נדרש :

מכבי שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,
בהעדר טופס וס"ר,מענה ניתן ישירות למבוטחת.
תגובה:
ניתן פתרון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה