פרטי התלונה

תלונות גיזמו

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח ואי סיפוק מוצר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
.הננער 43661 ,2086 :ד.ת כתובת:
תיאור הבעיה:
אני השתתפתי במכרז על טלויזיה LCD של חברת סמסונג מדגם LA40A450, ואכן זכיתי במכרז לפי מחיר של 5039 ש"ח, כאשר במפרט של המכשיר נכתב כי האחריות הינה לשלוש שנים והיא תינתן ע"י היבואן הראשי של סמסונג בישראל (שזאת חברת סם-ליין), וכאשר התקשרה אלי פקידה של גיזמו לקבל פרטים של כרטיס האשראי אז היא אמרה לי שנותן השרות הינו י.שלום ולא סם ליין וכן היא טענה שהם לא כתבו שהשרות ינתן ע"י היבואן הראשי (למרות שיש לי תדפיס של המפרט מהמכרז שבו כתוב שהשרות ינתן ע"י היבואן הראשי ואף שלחתי לה אותו בפקס), ובחוצפתה היא אף אמרה לי שאם אני רוצה שרות של סם-ליין היא מוכנה לתת לי אותו בתוספת תשלום משום שהוא יותר יקר. לאחר ששלחתי לה את התדפיסים לגבי המפרט של המכשיר היא טענה שזה עבר לטיפולו של מנכ"ל גיזמו וכי הוא יחזור אלינו בתשובה.|(לא שמענו ממנו עדיין). כמו כן ברצוני לציין כי חוק הגנת הצרכן מציין כי אסור להטעות את הקונה בשום דרך ולכן אם לא אקבל את המוצר עם האחריות של סם-ליין בתוך התקופה המוסקמת במכרז אני אפנה לביהמ"ש יחד עם התדפיסים של המפרט המקורי של המוצר ואמצא את הדין עם החברה.
כמו כן ברצוני לציין שמייד אחרי השיחה שלי עם המוקדנית היא ביטלה לי את הרישום לאתר החברה ומחקה את הזכייה שלי וכן מייד הם שינו את המפרט שלא יהיה כתוב בו על היבואן הרישמי.
הטעייה סוג הנזק :
אספקת המוצר באופן מיידי תחת אחריות של היבואן הרישמי (סם-ליין) פתרון נדרש :

גיזמו שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
הלקוח ראה במפרט שמצויין שהאחריות היא של י.מעבדות
לא רשום במפרט שהאחריות היא של סם לין
הוסבר לו שיש תוסםת תשלום עבור אחריות של סם ליין
הלקוח לא חויב בשום סכום ואפילו לא נתן פרטי כרטיס אשראי
הלקוח מנסה במרמה להשיג את מה שהוא חושב לנכון ולא על מה שבפועל הוא נתן הצעה
עדיף היה לאותו לקוח להשקיע את מרצו וזמנו באפיקים יותר פרודקטיבים
תגובה:
הלקוח לא חוייב בכלל ולא נלקחו ממנו אמצעי תשלום
סה"כ הוא נתן הצעה לקניית מוצר
אם לא נראה לו מה שמציעים לו הוא לא חייב לרכוש

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה