פרטי התלונה

תלונות סורוקה

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התיחסות לחולים ולבני המשפחה נושא התלונה:
קוזוקרו ענבל שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
ת.ד. 151, באר-שבע. כתובת:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונה שמסרתי אמי הייתה בקומה במחלקת פנימית ח' בערך מתאריך 8.3.06 עד 11.4.06 בו היא נפטרה.בתקופה זו ראיתי דברים שפשוט נוראים.
רוב האחיות מתיחסות לחולים בחדר שנקרא טיפול נמרץ במחלקה כאילו הם לא אנשים.אחיות לא נכנסות כמעט מעבר לזמנים הקבועים שלהם לדוגמא לאמי היה חום ובעקבות זאת היו לה עיוותים והם אפילו לא טרחו להכנס בין הזמנים לראות אם ירד החום אם צריך להוסיף לה משהו וזה דוגמא שנעשתה לא רק עם אמי.חולה שגם לא ממש בהכרה שצינור ההנשמה נותק וזה ציפצץ חזק לקח הרבה זמן עד שהגיעו וזה קרה הרבה פעמים.היו מקרים לחולים בחדר זה שהדופק היה גבוה מאד או לחץ דם גבוה והם לא התרגשו ולא נכנסו בין הזמנים לראות מה קורה אם צריך לטפל בזה עם תרופה או שזה הסתדר.יש מצבים כי צריך לנקות להם את צינור ההנשמה מעבר לזמנים הקבועים ובגלל שהם לא נכנסים כמעט מעבר לזמנים אז משפחה צריכה להעיר להם ומה קורה אם לאותו חולה אין משפחה שיכולה להיות כל הזמן איתו להשגיח כמו במקרה שלנו? היה חולה שהיה בהכרה לפעמים ותמיד היה מישהו מהמשפחה שהשגיח אז לאותו חולה התייחסו קצת יותר טוב.רצינו לדבר עם רופא ונתנו לי ולאחותי כי אנו מטרד ובקושי דיברו איתנו היינו צריכות לסחוט זמן התיחסות ותשובות.משפחות של חולים בחדר זה גם כך נתונים בלחץ נוראי ואף אחד מהצוות לא חושב על המשפחות.
לחץ נוסף על הקיים סוג הנזק :
התיחסות אנושית לחולים ולמשפחות.כלומר טיפול טוב יות פתרון נדרש :

סורוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה