פרטי התלונה

תלונות סורוקה

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ללקוחות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
ת.ד. 151, באר-שבע. כתובת:
תיאור הבעיה:
אבי ביטון,אחי הקטן, הובהל (באמבולנס) ביום ב' האחרון מבית החולים יוספטל באילת שם הוחלט על ביצוע ניתוח באופן דחוף בבית החולים סורוקה בבאר שבע בברך ימין.
מכשהגיע לבית החולים, הטיפול החל להיות איטי ביותר, הוא נאלץ להמתין במיון אורטופדי קרוב ל8 שעות, משם הועבר לבדיקת CT לבירור הנזק, לאחר שהמתין כשעתיים לבדיקת הCT הומלץ לו לעלות למחלקה האורטופדית שם התאשפז ולהמתין שיקראו לו וכך עשה, חשוב לציין כי הוא נמצא בצום מהלילה לפני מאחר וחשב כי ינותח, לאחר ציפייה ארוכה במחלקה ובירור עם אחיות המחלקה שמסרו כי אים באפשרותן לבדוק עם הCT מה קורה לגבי תור, נאלצה אימי לרדת למכון הCT ולבדוק מה קורה עם התור ונאמר לה שאין בעיה ואפשר להביא אותו עצמאית, וכך עשתה היא העבירה אותו מהמחלקה למכון הCT עם מיטה בעצמה ללא עזרה של סניטר או אחות.
למחרת היום כשאבי הגיע למחלקה להיות נוכח עם בנו ולהיות מודע למצבו ולהמשך הטיפול, הוצא אבי מהמחלקה עד לשעה 12.30 בצהרים בטענה כי במחלקה זו אין אפשרות להתלוות לחולה עד ל 12.30 בצהרים והוא יכול לטייל בינתיים 4 שעות ברחבי בית החולים, חשוב לציין כי הורי הם מאילת ואין להם איפה לשהות מחוץ לבית החולים.
לאחר פניה למנהלת פניות הציבור בבית החולים, ששם ביקשנו לאפשר לאבי לשהות עם בנו אשר בקושי מלאו לו 18, נמסר לנו ממנהלת פניות הציבור כי מחלקה זו הינה בעייתית וזו הוראה מפורשת של ראש המחלקה ואי אפשר לבוא לקראת החולה או משפחתו.
כשהגיעה השעה 12.30 אבי נכנס למחלקה לשיחה עם רופא כדי לברר על מצבו של אחי ואופן המשך הטיפול, שם נמסר כי לפי בדיקת הCT אין פגיעה של כלי דם וכי אין צורך בדחיפות הניתוח, אך יש לבצע בדיקת MRI כדי לאבחן במדיוק את הנזק ואחר הבדיקה ניתן יהיה להשתחרר הבייתה עד לקביעת תור לניתוח.
למחרת היום (5/7/06), אמי נכנסה למחלקה בבוקר כדי לברר עם אחות המחלקה למתי נקבע התור ל MRI (אפילו לא נכנסה לחדרו של אחי), בעודה ממתינה לאחות החל להתקדם לעברה אחד הרופאים בצעקות "מה את עושה כאן, מיהכניס אותך?, החוצה החוצה" בצורה ברברית, מעליבה ולא נאותה כלל לרופא ובפרט לפרופסור. את שמו של הרופא אימי לא הספיקה לראות מאחר שהיה כל כך תקיף שפחדה שידחוף אותה.
לאחר המקרה התקשרתי להנהלת בית החולים כדי שמשהו שם יסביר לי את פשר ההתנהגות וינסה לסייע לנו בקביעת תור לMRI. במשרדי ההנהלה רצו להפנות אותי למנהלת פניות הציבור אך סרבתי בטעה כי היא איננה עוזרת כלל כפי שנוכחתי לדעת יום קודם, נמסר לי שסגני המנהל בישיבה וכי הם יצרו איתי קשר בהמשך היום. אימי נגשה אף היא למשרדי ההנהלה ומכשאתה כי אין מה לעשות כרגע, פנתה למכון ה MRI בתקוה ולנסות לגלות למתי נקבע התור עבור אחי. במכון נמסר לה כי רופא מהמחלקה אמור לפנות אליהם בצירוף טופס הפנייה וכי יש תןרים פנויים להיום רק שתדאג להביא את כל החומר הדרוש. שמחה אימי על ההיענות מצד המכון וחזרה למחלקה (אחרי 12.30), דיברה עם אחד הרופאים שנתן לה טופס הפנייה הלכה להשיג כסא גלגלים כדי לשאת את אחי למכון MRI ולאחר כל הסידורם (חשוב לציין כי ביה"ח סורוקה הינו מקום גדול מאוד והמרחק בין כל מקום ומקום שהלכה אליו היה גדול מאוד), אחת האחיות והרופאים החלו לכעוס עליה ואמרו לה שעליה להמתין בסבלנות לתור מתואם ואסרו עליה ללכת לעשות את הבדיקה, למרות שהיה בידה מכתב הפנייה מרופא מהמחלקה.
למחרת בבוקר נמסר לאחי כי תור לMRI נקבע לו רק ליום שני הבא, בינתיים בלי טיםול מיוחד עליו להמתין ליום שני במחלקה.
בבוקר שוב התקשרתי להנהלת בית החולים מאחר ולא חזרו אלי כפי שהובטח לי יום קודם, ונמסר לי כי גם היום הם בישיבה אך הם יחזרו אלי בשעה 12.00 בערך
בשעה 15.00 התקשרה אלי מזכירת ההנהלה, ואמרה לי שינסו להקדים לאחי את התור. כאמרתי לה שהיום כבר כמעט נגמר, ומחר כבר שבת והתור נקבע ליום שני , והיה נחמד אם היו מקדימים את הבדיקה מאחר שנמסר לנו שאחר הבדיקה הוא ישוחרר ואין סיבה להשאיר אותו באישפוז רק בשביל לחכות לבדיקה, היא אמרה לי שכנראה שזה כבר לא יהיה היום. ככשאלתי אותה למה לא חזר אלי סגן המנהל כפי שהיא מבטיחה לי כבר יומיים היא אמרה לי שהם מאוד עסוקים והיא לא יכולה לעזור יותר.

לסיכום, כל הטיפול שקיבל אחי בבית החולים היה לקוי, איטי במיוחד, יחס להורי היה מביש, יחס ושירות ממהנלת פניות הציבור ומהנהלת בית החולים היה מזעזע!
פשוט חוסר יעילות ואטימות של מערכת. לאחר שכבר אין עם מי לדבר, נאלצתי לפנות אליכם בתקווה שמשהו ישתנה כי למרות שהבדיקה היא מחר, וכבר שום דבר לא ישתנה עד אז, חשוב להזכיר כי ככל הנראה נאלץ לחזור למחלקה זו לתקופה לא מבוטלת כדי לבצע את הניתוח, חשוב שהיחס ישתנה והמצב לא יחזור על עצמו
בתודה מראש,
מיטל ביטון
שינוי ושיפור השירות בעתיד ולפחות התנצלות פתרון נדרש :

סורוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה