פרטי התלונה

תלונות סורוקה

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות במיון ילדים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
ת.ד. 151, באר-שבע. כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום שמי קרן דהן ת.ז. 31506793
אני כרגע נמצאת במיון ילדים ועכשיו השעה 02:46 ניגשתי למיון ילדים אתמול בסביבות השעה 23:00 עם ביתי בת החודשיים לקבלת טיפול רפואי ועד עכשיו לא קיבלתי שום טיפול לציין שבמקום זה נמצאים שני רופאים בלבד שמשרתים את החולים שמאושפזים במחלקת הילדים במקום וגם מטפלים בחולים חדשים שמגיעים כמו כן אף רופא לא ראה את ביתי ללא שאל מאיזה סיבה אני נמצאת כאן אולי הסיבה לא מוצדקת מלכתחילה ואני סתם יושבת כמה שעות?! לציין שישנם אנשים כאן מהשעה 21:00 וגם מ 20:30 וכשאנו פונים לאחיות או לרופאים במקום אז הם טוענים שאין מה לעשות וגם אם נירצה לוותר על מתן שירות רפואי לא נוכל לחתום על טופס ויתור כי ביום שבת לא מחתימים על טפסי ויתור ואם נצא מבית החולים תגיע אלינו משטרה הביתה לציין שכאן בחדר ההמתנה יש המון ממתינים וקר פה ממש לי כבן אדם בוגר היה מאוד קר אז מה לילדים שחולים ממילא אני איני רוצה שביתי תהיה יותר חולה ממה שהיא כי יש כאן ילדים עם כל מיני חלות כגון דלקת ריאות כפולה וכד'.
לסיכום: נראה לי שבית חולים בסדר גודל של סורוקה צריך להעסיק יותר רופאים בסוף השבוע בגלל שמין הסתם יש יותר חולים ויותר לחץ על הרופאים.
אשמח לקבל תשובה מהירה

סורוקה שירות לקוחות

, תגובה:
בותינה חליחל- ממונה ע שם ותפקיד:
קרן שלום
בהמשך לשיחתנו הטלפונית ,שוב אני מודה לך שפנית ומבינה את התחושות שליוו אותך במהלך ביקורך בחדר מיון.
המספר הגדול של הילדים המופנים לחדר מיון גורם לעומסים רבים
הנהלת המרכז הריפואי מודעת למצב ויחד עם הנהלת חטיבת הילדים מנסים לאמץ פתרונות ע"מ לתגבר את צוותי המיון .
איחולי בריאות שלמה .
תגובה:
הנהלת המרכז הריפואי מודעת למצב ויחד עם הנהלת חטיבת הילדים מנסים לאמץ פתרונות ע"מ לתגבר את צוותי המיון .
איחולי בריאות שלמה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה