פרטי התלונה

תלונות סורוקה

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר רגישות למשפחות נושא התלונה:
קוזוקרו ענבל שם/כינוי:
‏יום שני ‏10 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ת.ד. 151, באר-שבע. כתובת:
תיאור הבעיה:
אמי היתה בקומה במחלקת פנימית ח' וביום זה היא נפטרה.הודיעו לאחותי.היא הגיעה ובסביבות השעה 5 בבוקר אחותי הודיעה לי.רצו להוציא את אמי מהחדר אך אחותי ביקשה שיחכו שאגיע כי אני ארצה להפרד ממנה.אכן השאירו אותה אך כשהגעתי במונית כדי להגיע במהירות ונכנסתי להפרד ממנה היא היתה מכוסה בסדין וכשהסרתי את הסדין להפתעתי מצאתי את אמי ארוזה במין שקית סגורה ברוכסן.כמעט והתמוטטתי.כשאחותי קראה לאחות לפתוח היא פתחה ואפילו לא ניסתה להרגיע אותי כשהייתי בהסטריה.האם לא יכלו לחכות שאפרד ממנה או לנסות לנחם ולהרגיע?
נשארו סיוטים והמראה רודף אותי וקשה לי להרדם מעבר ו סוג הנזק :
לשנות את התנהגות האחיות,ולדאוג לי לקבלת טיפולים פס פתרון נדרש :

סורוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה