פרטי התלונה

תלונות בית חולים מאיר

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסירת מידע רפואי כוזב גרמו להטעייתי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1/5/07נתקפתי במגרנה לראשונה בחיי. בביקור אצל רופאת המשפחה הופניתי למיון.
במיון קיבלתי הוראה חד משמעית ,הכתובה גם על מכתב השחרור,שבמידה והתופעה שבגינה הגעתי תחזור לי שוב בימים הקרובים אזי אני צריכה להגיע להסתכלות חוזרת במיון ולבדיקות וזאת ללא שום תשלום נוסף, יש לציין כי בן זוגי נכח והיה עד למתרחש. בנוסף, שאלתי באופן מילולי במקרה והתופעה תחזור, האם ליטול כדור ולטפל בעצמי, נאמר לי ע"י הצוות שעליי לחזור למיון להמשך בדיקות.
חשוב לציין שיום לאחר שיחרורי התופעה חזרה ועל כן הגעתי שוב למיון ואכן בביקורי השני ערכו לי בדיקות (אשר בביקורי הראשון נחסכו ממני- כגון בדיקת CT ראש),אשר לא מצריכות חיוב כספי נוסף מחשבוני וזאת לאחר שנאמר לי להגיע ללא כל הפנייה אלא להגיע ישירות..
לאחר כמה ימים קיבלתי התראה על תשלום בעקבות ביקורי השני במיון . אינני מעוניינת לשלם לבית החולים מכיוון שהיתה כאן הטעייה מצד הצוות הרפואי שטיפל בי ,לכן הסתמכתי על דבריהם של הצוות שהוא איכותי ומקצועי , ואינני רואה סיבה לתשלום נוסף. יש לציין כי כשהתופעה חזרה חשבתי ליטול כדור באופן עצמאי אולם זכרתי את אשר הורה והנחה אותי צוות המיון יום קודם לכן בדבר הטיפול והבדיקות המחייבות אותם לערוך לי במידה והתופעות תחזורתנה.
ערערתי על ההוראה המחייבת אותי לשלם עבור ביקורי השני ונאמר לי שעליי לשלם 130 שח במקום 400.
אבקש את התייחסותכם ,ועזתרכם לביטול הוראת התשלום אשר אני כביכול חבה לבית החולים . הנהלת בית החולים וכן בריאות כללית פגעו בזכות החולה שלי, מסרו לי מידע שגוי והעזו לנסות לחיייב אותי על תשלום כספי בכך. זאת חוצפה ממדרגה ראשונה לדעתי להנחות אותי באופן כלשהו ולאחר מכן לחייב אותי תשלום כספי על כך. קופת חולים כללית צריכה להגיע להסדר עם הצוות הרפואי שהנחה אותי בצורה שגויה, אני לא צריכה לשאת בנטל של מידע רפואי שגוי.בכבוד רב מראש, נועה
כספי סוג הנזק :
ביטול החיוב הכספי הלא מוצדק פתרון נדרש :

בית חולים מאיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה