פרטי התלונה

תלונות בית חולים מאיר

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנשאות מילולית במטופל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
טשרניחובסקי 59, כפר סבא 44281 כתובת:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על פקידה העונה לשם רוית (פקידה של ד"ר קינטי ) חסרת סבלנות בצורה מעליבה ,אין לה אוזן קשבת ,כל מוצא פיה למטופל זה "אמרתי אין תורים רופא בשביתה " ובנימה כזאת מבזה כאילו היא אומרת לך תתפוצץ וזהו
לאחר מכן היא שואלת למי התור אדוני ,עונה לה לאבישג נגר והנה תשובתה (כבר אמרתי לה שאין תורים נכון ,למעשה זה נשמע מה אתה מתקשר שוב להטריד )
מה שמביא את אישתי לקבוע תור זה - פרופסור מיכאל פינגולד ערך לאישתי בדיקה ולאור בקשתו שד"ר קינטי יבדוק שוב את ליבה ,אישתי בחודש שביעי להריונה .
זוהי לא צורת התנהגות ולא צורת דיבור . אני חושב שלא יזיק למזכירה הזאת קורס ביחסי ציבור ברוגע נפשי ובהתנגות נאותה לסובבים אותה.
עלבון סוג הנזק :
להכניס אותה לשיחה דחופה עם מנהלה האישי כדי שתבין את משמעות תפקידה בפני אנשים פתרון נדרש :

בית חולים מאיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה