פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מענה קולי - ללא אפשרות להגיע לנציג שירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כאשר מתקשרים לישרכארט, פועלת מערכת לניתוב קולי, כשלאורך כל המסלולים השונים, המערכת מודיעה בתפריטים כי לנציג שירות בנושא X להקיש מספר כלשהו לפי התפריט.

כשמגיעים לנקודה האחרונה, נאמר שיש שתי אפשרויות או להשאיר פרטים ונציג יחזור אלייך (מה שלא קורה), או לסיים את השיחה!

לא הגיוני שצריך לחכות זמן כה רב ובסוף אפילו לא להגיע לנציג.
חזרה של נציג שירות, והפעלת מוקד שירות בצורה שבה ניתן להגיע לנציג שירות פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה