מענה קולי - ללא אפשרות להגיע לנציג שירות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כאשר מתקשרים לישרכארט, פועלת מערכת לניתוב קולי, כשלאורך כל המסלולים השונים, המערכת מודיעה בתפריטים כי לנציג שירות בנושא X להקיש מספר כלשהו לפי התפריט.
כשמגיעים לנקודה האחרונה, נאמר שיש שתי אפשרויות או להשאיר פרטים ונציג יחזור אלייך (מה שלא קורה), או לסיים את השיחה!
לא הגיוני שצריך לחכות זמן כה רב ובסוף אפילו לא להגיע לנציג.
|
חזרה של נציג שירות, והפעלת מוקד שירות בצורה שבה ניתן להגיע לנציג שירות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|