פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ישראכרט מבצעת חיובים כפולים מחשבון הבנק שלי בעבור תשלומים באמצעות כרטיס דיירקט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18/10/2015 ביצעתי עסקה דרך האינטרנט באמצעות כרטיס מסוג דיירקט.

בתאריך 20/10/2015 נכנסתי לברר את מצב חשבון הבנק שלי.
לתדהמתי גיליתי שישראכרט חייבה אותי פעמיים על אותה העסקה.

טענת ישראכרט מובאת כאן:
"שלום רב,
תודה על פנייתך.
מספר פנייתך במערכת: 36398365
 
 עפ"י נתוני הכרטיס,
כאשר מבצעים עסקה בכרטיס דיירקט החיוב מופיע בחשבון באותו היום כחיוב פקטיבי אבל רק לאחר 48 שעות החיוב יורד בפועל בחשבון העו"ש ואז נראה כביכול שיש חיוב כפול.
החיוב הראשוני מתבטל אוטומוטי לאחר 3-4 ימי עסקים.
 
יום נעים,
בכל שאלה נוספת נשמח לעמוד לרשותך.
_____________________________________________
לשירותכם תמיד, מעין   
מוקד שירות לקוחות  | אגף שירות הלקוחות ישראכרט
טל' מוקד שירות לקוחות: 6272*"


כמובן שזו טענה שלא מתקבלת על הדעת שישראכרט יבצעו חיוב כפול בחשבון שלי על חלק מהעסקאות ועל חלק אין חיוב כפול - הם עושים מה שבא להם. לדעתי אם לא הייתי פונה אליהם הם היו לוקחים את הכסף לעצמם.

טרם זוכיתי על החיוב הכפול.
כספי סוג הנזק :
הפסקת חיובים כפולים וחיוביםמפקטיבים או ביטול הכרטיס ובנוסף זיכוי על החיוב הכפול פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה