פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי חזרה ללקוח תוך 3 שעות כפי שהובטח במענה הטלפוני נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרתי לחברת ישראכרט לקבל שירות ובעת השיחה הוצעה לי האופציה שיחזרו אליי תוך 3 שעות ללא צורך להמתין על הקו,
או לחכות זמן המתנה ממוצע של 15 דקות למענה (ככה נמסר).
בחרתי באופציה שיחזרו אלי ב-3 השעות הקרובות, אך לא חזרו ולא נעליים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לשפר את מערך השירות הטלפוני! ולקיים הבטחות! פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה