פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התיחסות לשינוי חשבון בנק ואי חזרה ללקוח למרות ההבטחה לכך. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏נובמבר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף חודש אוגוסט פניתי לחברת ישראכרט, באמצעות פקס, כדי להודיע ששיניתי את חשבון הבנק שלי, תוך מסירת הפרטים הנדרשים ותוך שימוש בטופס הרשמי אליו הופנייתי ע"י ישראכרט. חיובי כרטיס ישראכרט המשיכו לרדת בחשבון הבנק אותו אני מעוניין לסגור. בתאריך 2 בנובמבר 2016 התקשרתי לטלפון שירות הלקוחות של ישראכרט, כדי לברר מדוע בקשתי לא טופלה. נאמר לי בטלפון שבשל עומס כדאי לי להשאיר מספר טלפון, כד שנציג יזור אלי תוך 24 שעות. לא חזרו אלי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה