אי התיחסות לשינוי חשבון בנק ואי חזרה ללקוח למרות ההבטחה לכך. |
נושא התלונה: |
יום רביעי 02 נובמבר 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בסוף חודש אוגוסט פניתי לחברת ישראכרט, באמצעות פקס, כדי להודיע ששיניתי את חשבון הבנק שלי, תוך מסירת הפרטים הנדרשים ותוך שימוש בטופס הרשמי אליו הופנייתי ע"י ישראכרט. חיובי כרטיס ישראכרט המשיכו לרדת בחשבון הבנק אותו אני מעוניין לסגור. בתאריך 2 בנובמבר 2016 התקשרתי לטלפון שירות הלקוחות של ישראכרט, כדי לברר מדוע בקשתי לא טופלה. נאמר לי בטלפון שבשל עומס כדאי לי להשאיר מספר טלפון, כד שנציג יזור אלי תוך 24 שעות. לא חזרו אלי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|