|
|
|
|
|
|
לא חוזרים לפניה של לקוח |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
מחלקת עסקים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אנחנו בית עסק שהיה לקוח של חברת ישרכרד כשירות סליקה. מספר ספק 5653142 . לפני מספר שנים הפסקנו להשתמש בשירות וכעת פנינו לשירות הלקוחות בבקשה להפשיר את מספר הספק ולאפשר לנו לסלוק מחדש. הפניה התבצעה 27 או 28 לפברואר 2018. נענינו שנציג רלוונטי יצור איתנו קשר בהקדם. משזה לא קרה. התקשרנו שוב בתאריך 4.3 וביקשנו שיצרו איתנו קשר בדחיפות. הנציג הבהיר שידאג לכך אישית ונתן לנו מספר פניה: 821258. כעת השעה 18:47 וטרם נוצר הקשר. נבהיר שהנושא דחוף ועיכוב נוסף עלול להביא לנזק כספי.
|
בזבוז זמן |
סוג הנזק : |
יצירת קשר של גורם רלוונטי והפשרת מספר ספק |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|