פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיהוי לקוח נושא התלונה:
קרים טובה ברטה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
בתאריך 15.5.2007 פניתי טלפונית לחברת ישראכרט לצורך פרעון הלוואות אשראי מהיר שניצלתי בעבר.
נציגת השירות שקיבלה את שיחתי, ביקשה פרטים מזהים סטנדרטיים - מספר ת.ז., כתובת, תאריך לידה וכו'.
לאחר 'הזיהוי', ביקשתי לפרוע את ההלוואות שנטלתי כאמור, אך פתאום הבנתי שהנציגה מבקשת ממני כל הזמן להמתין על הקו, חוזרת לשיחה ומבקשת שוב להמתין, מעלה נציגה אחרת בועידה וכו'.
לאחר שהבנתי שאני ממתינה סתם יותר מדי, שאלתי את הנציגה לפשר העניין, וזאת ענתה לי: ''אני אומר לך את האמת, אני לא חושבת שאני מדברת עם בעלת הכרטיס". המומה שאלתי אותה: "את מכירה אותי באופן אישי שאת יכולה לשפוט דרך הטלפון אם את מדברת עם בעלת הכרטיס או לא? הרי עניתי על כל שאלות הזיהוי שלך - במה הספק?" וזאת ענתה לי: "אני יכולה על סמך שיקול דעתי להחליט שאני לא מדברת עם בעלת הכרטיס". מכיוון שהבנתי שהשיחה לא תוביל לשום מקום, הפצרתי בפניה כי אפנה לסניף הבנק שלי לצורך בצוע הפרעונות.

ואני שואלת: מה עלה בדעתה של הנציגה? הלוא היא לא מכירה אותי באופן אישי, היא מדברת איתי דרך הטלפון מבלי לראות אותי. היא יכולה לאמת את הצד השני שמדבר מולה רק באמצעות פרטים מזהים, אותם ביקשה וקיבלה במלואם ללא דיחוי. מה גרם לה לחשוב שהיא לא מדברת עם בעלת הכרטיס? מי קובע מהו ''שיקול דעת'' של נציגת שירות שגילה כשליש מחיי? אני דורשת פיצוי הולם לעוגמת הנפש, העלבון ובזבוז הזמן שנגרם לי עקב "שיקול הדעת" של נציגת השירות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם. פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה