|
|
|
|
|
|
פרסום מטעה |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לקראת פסח- קיבלתי בדוח החודשי הזמנה לבחירת מתנה חינם -ההזמנה נעשתה בטלפון- דבר שלוקח הרבה זמן-עד היום לא קיבלתי כלום- ניסיתי לברר במספר המופיע לבירורים--לא הצלחתי--יש גבול לכמות הזמן שניתן להשקיע ע"מ לקבל "מתנה"
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|