פרטי התלונה

תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות - חב' ישראכרד נושא התלונה:
בןשבת דוד שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏11 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר הזמנת חדר שינה הגיע הזמן לשלם. פנו אליי מרהיטי הפירמה לבוא לשלם
ואז המוכר פנה טלפונית לקבל אישור על ביצוע העיסקה. אמרו להמתין על הקו לצורך קבלת אישור מהבנק. לצערי הרב, המתנו כ45 דקות על הקו ללא מענה. לאחר מספר פניות טלפוניות מתישות, הנציג מחב' ישרארט טען שהוא אינו משיג את הבנק שלי. התקשרנו שוב והעברתי לפקידת ישראכרט את מספר הטלפון של פקידת הבנק שמטפלת בחשבון שלי אחרי המתנה על הקו של כ 20 דקות נוספות, טוענת פקידת ישראכרט שאין תשובה מהבנק. למחרת פניתי לבנק לברר פשר העניין, פקידת הבנק ענתה שאכן דיברו איתה מישראכרט ואכן נתנה אישור מיידי. חב' ישראכרט טענה מצד שני שלא הצליחה להשיג את הבנק ( דבר שבוודאות אינו נכון !!!!) אף אחד מחב' ישראכרט לא טרח לחזור אלינו לאחר קבלת האישור מהבנק !!!
הנסיעה שלי היתה מיותרת, הזמן שלי בוזבז לחינם, שילמתי שעות נוספות למטפלת שתשמור עוד שעתיים על הילדים.
פשוט ביזיון גדול שחברה גדולה כמו ישראכרט מביישת את עצמה במתן שרות שכזה.
בתודה מראש !??????
עוגמת נפש סוג הנזק :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה